گواردیولا را هم بیاورند دیگر به دل استقلالی‌ها نمی‌نشیند

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در نیمه اول استقلال نتوانست خود را با شرایط هماهنگ کند و آسیب دید. اگر الوحده امارات از مسابقات انصراف نمی‌داد و استقلال دو بازی با این تیم در آسیا انجام می‌داد در نیمه اول بازی با الشرطه به مشکل نمی‌خورد. استقلال مدتی بازی نکرده بود و در شرایط مسابقه نبود و برای همین در نیمه اول از بازی عقب افتاد.

وی با اشاره به اینکه استقلال در نیمه دوم بهتر شد و توانست روی دروازه حریف فشار وارد کند، گفت: درست است که با این تساوی شرایط خیلی سخت شده و استقلال باید حتما در این بازی پیروز شود اما فکر می‌کنم توانایی شکست دادن الاهلی وجود دارد. بازی‌های تیم‌های شهر خودرو، پرسپولیس و سپاهان را مقابل حریفان دیده‌ام. فکر می‌کنم الشرطه یکی از تیم‌های خوب غرب آسیا است که اگر استقلال کمی خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

تعجب دین محمدی از حرکت سرمربی استقلال

برومند ادامه داد: امسال استقلال، پرسپولیس و الشرطه تیم‌های مدعی غرب آسیا هستند و سایر تیم‌ها در غرب آسیا حرفی برای گفتن ندارند. چیز خاصی از تیم‌هایی مثل الدحیل ندیده‌ام. الدحیل در روند نتیجه‌گیری ثبات نداشته و نمی‌تواند امسال مدعی اصلی باشد. با این حال معتقد هستم امسال قهرمان آسیا از شرق قاره خواهد بود.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد نامجومطلق به عنوان سرمربی استقلال در بازی با الشرطه تصریح کرد:  عملکرد او با یک بازی آن هم در لیگ قهرمانان مشخص نمی‌شود اما معلوم است که اتفاقات دیگری در روند تیم تاثیرگذار گذاشته است. حواشی که سعادتمند درست کرد و وعده‌هایی که داد، یک جام را از استقلال گرفت و الان هم استقلال دچار این حواشی است. این تیم، همان تیم قبلی است ولی این حواشی اجازه نمی‌دهد خوب کار کند و نتیجه بگیرد. شب گذشته تیم از لحاظ فنی در نیمه اول خوب نبود چون در کوران مسابقات حضور نداشته ولی مشخص است که تبعات حواشی ایجاد شده از سوی سعادتمند هنوز ادامه دارد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان استقلال در زمین عصبانی هستند، یادآور شد: اگر پیرامون تیم حواشی وجود نداشت و بازیکنان عصبی بودند، باید یقه آنها را بگیریم ولی نمی‌توانیم در این شرایط انتظاری از آنها داشته باشیم. سعادتمند کاری کرده که اگر الان گواردیولا را هم به استقلال بیاورد دیگر به دل هواداران نمی‌نشیند. امیدوارم در باشگاه استقلال به یک خرد جمعی برسند و از فاز مربی خارجی بیرون بیایند و روی نیروهای خوب داخلی برنامه‌ریزی کنند. مگر فرهاد مجیدی چه ایرادی دارد؟ افرادی مثل نامجومطلق را دارید، بعد می‌روید با رسول خطیبی مذاکره می‌کنید؟ مگر نامجومطلق کم آدمی است؟ این مسائل برای استقلال اُفت دارد. زمانی در ایران و آسیا جواد زرینچه و مجید نامجومطلق بزرگی کرده‌اند ولی الان اتفاقاتی رخ می‌دهد که به من بَر می‌خورد، چه برسد به هواداران.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرط تراکتور برای گذشت از مظاهری و استقلال

د سپتامبر 21 , 2020
به گزارش مشرق، پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری همچنان در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی است و قرار است به زودی رأی این پرونده صادر شود، اما این امکان وجود دارد که دو باشگاه تراکتور و استقلال پیش از اعلام رأی، با یکدیگر به...