گل آندرانیک تیموریان بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش مشرق، با پایان مهلت نظرسنجی نهایی برای انتخاب بهترین گل به ثمر رسیده در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، گل آندرانیک تیموریان در سال ۲۰۱۳ در بازی استقلال تهران مقابل بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی، با کسب ۹۵ درصد آراء به عنوان برترین گل به ثمر رسیده در تاریخ این رقابت‌ها معرفی شد.

در همین ارتباط ببینید: 

فیلم / آندو برترین گل تاریخ لیگ قهرمانان را زد

هافبک سابق تیم ملی ایران، برای کسب این عنوان، رقیبی مانند ایکروم‌جون علی‌بایف، هافبک ازبک تیم اف سی سئول کره جنوبی داشت که سال ۲۰۱۸ یکی از زیباترین گل‌های لیگ قهرمانان را به ثمر رساند. در مرحله فینال نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، ۱۶۰ هزار نفر رأی دادند که ۹۵ درصد آنها مربوط به گل آندرانیک بود.

برای انتخاب بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا - اقدامی که برای اولین توسط سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت می‌گیرد - ۱۶ کاندیدا وجود داشت که مجموعاً ۳۷۰ هزار رأی برای انتخاب بهترین آنها داده شد.

تیموریان گل خود را با شوتی از فاصله دور (تقریباً از میانه نیمه زمین حریف) به ثمر رساند که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وینفرید شفر: هواداران، به ما اعتماد کنید؛ باید همزمان خود را برای فصل بعد آماده کنیم!

ی آوریل 7 , 2019
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه می‌خواهیم در کنار هم استقلالی بسازیم که برای سال‌ها باعث خوشحالی و افتخار هواداران شود.  به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در آستانه دیدار با الهلال در گفتوگو با سایت باشگاه...