گزارش تمرین پنجشنبه صبح استقلال/ غیبت رحمتی و محرومیت ادامه دار باقری!

تمرین استقلال 22 فروردین 98

 دومین و آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با سپاهان در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 به گزارش استقلال نیوز، آخرین تمرینتیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با سپاهان از ساعت 11:00 امروز(پنجشنبه 22 فروردین98) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در تمرین امروز مهدی رحمتی، محسن کریمی و الهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.هر 3 بازیکن به دیدار فردا مقابل سپاهان نمی رسند.فرشید باقری هم به دلیل محرومیت انضباطی به مسابقه فردا نخواهد رسید.

* روزبه چشمی و ووریا غفوری در تمرین امروز به صورت اختصاصی تمرین کردند. این 2 بازیکن نیز در دیدار مقابل الهلال غایب بودند و با توجه به اینکه استقلالی ها فقط یک تمرین سنگین بعد از بازی با الهلال برگزار کردند حضور چشمی و غفوری مقابل سپاهان بعید به نظر می رسد.

* بازیکنان استقلال که قبل از شروع تمرین در جلسه فنی حضور پیدا کرده بودند در تمرین امروز زیر نظر شفر و دیگر اعضای کادر فنی حدود 50 دقیقه برنامه های تاکتیکی را پیگیری کردند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز نهار را صرف خواهند کرد و سپس با اتوبوس راهی اصفهان خواهند شد.

* تمرین بازیکنان استقلال در ساعت 12:00 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از هفته بیت و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران جام خیلج پارس جمعه 23 فروردین 98 از ساعت 17:45 در اصفهان به مصاف سپاهان می رود.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ عذرخواهی و بازگشت قائدی؛ طارق و غفوری اختصاصی تمرین کردند!

گزارش تمرین یکشنبه شب استقلال در قطر/ نظارت شخصی شفر بر تمرینات ضربات آزاد و کرنر!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تغییراتی که به سود استقلال شد

پ آوریل 11 , 2019
به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص پیروزی استقلال برابر الهلال عربستان اظهار داشت: بازیکنان استقلال شروع خوبی داشتند و توانستند به یک برد خوب هم دست پیدا کنند. آنها کاملاً بر بازی مسلط بوده و با تغییراتی که در ترکیب به وجود آمده بود، توانستند حریف قدرت...