کمک ۷ میلیاردی یک استقلالی به پرسپولیس؟

به گزارش مشرق، چندماه قبل خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن عبدالرضا موسوی مبلغ ۸ میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است البته بعد از انتشار این خبر عضو هیات مدیره استقلال سریعا موضوع را تکذیب کرد تا حاشیه‌ای برای او ایجاد نشود. اما داستان واقعی درباره‌ی این موضوع چیست؟

بیشتر بخوانید:

تکذیب کمک ۲ میلیاردی موسوی به پرسپولیس +عکس

از قرار معلوم در مقطعی که باشگاه پرسپولیس قصد داشت مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را بپردازد مهدی رسول پناه از موسوی که دوستی صمیمی با یکدیگر داشتند، درخواست کمک مالی می‌کند. از همین رو موسوی ۷ میلیارد تومان (که در فضای مجازی ۸ میلیارد عنوان شده بود) را در اختیار مهدی رسول پناه قرار می‌دهد تا بخشی از مشکلات مالی پرسپولیس برطرف شود. در آن زمان بنا به دلایلی رسول‌پناه خیلی زود ۴ میلیارد تومان این مبلغ را به موسوی بر می‌گرداند اما دو میلیارد تومان آن را مستقیما در باشگاه پرسپولیس هزینه می‌کند. البته مشخص نیست یک میلیارد تومان دیگر چطور هزینه شده است. نکته حائز اهمیت و جالب ماجرا اینجاست که رسول پناه برای ضمانت این سه میلیارد تومان چک یکی از کارمندانش را به موسوی می‌دهد تا بعدا این چک را وصول کند.

پس از رسانه‌ای شدن این مساله موسوی در یک تماس تلفنی خطاب به رسول پناه می‌گوید:« چه کسی این موضوع را رسانه‌ای کرده است؟ چون حالا هواداران استقلال حاشیه زیادی برای من درست می‌کنند. لطفا هر چه سریعتر این موضوع را تکذیب کنید.» رسول‌پناه هم در پاسخ از عضو هیات مدیره استقلال می‌خواهد این موضوع از طرف او هم تکذیب شود.

بررسی این ماجرا نشان می‌دهد در مقطعی به خاطر دوستی که میان دو عضو هیات مدیره استقلال و پرسپولیس وجود داشته، از سوی یکی از آنها پولی به عنوان قرض پرداخت می‌شود اما بعدها که حواشی زیادی ایجاد می‌شود، هر دو طرف  راه تکذیب را در پیش می‌گیرند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ پاسخ شاعرانه غلام پیروانی به فتح‌الله زاده

پ آوریل 30 , 2020
واکنش غلامحسین پیروانی در مورد پیشنهاد تیم سوئیسی به علی فتح‌الله زاده در رادیو ورزش: سر شب مست بُدم باغ ونک بخشیدم ،دم صبح هوش اومدم به گور بابام خندیدم.Let's block ads! (Why?)...