کریمی: پرسپولیسی‌ها «های‌لایت» بازی را ببینند

به گزارش مشرق، علی کریمی پس از برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در ضربات پنالتی، اظهار داشت: در جریان بازی من، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی مصدوم شدیم و دست سرمربی تیم خالی شد. امیدوار بودیم در ضربات پنالتی نتیجه بگیریم که خوشبختانه همه از جمله سیدحسین حسینی خوب کار کردند. در این بازی کمترین حق ما صعود بود.

بیشتر بخوانید:

نامجومطلق: در نیمه اول باید ۳ گل دیگر می‌زدیم

وی در مورد اظهارنظر برخی پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه از استقلال سرتر بودند، خاطر نشان کرد: آنها می‌توانند های لایت بازی را ببینند که موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود و روی نصفه موقعیت به گل رسیدند.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره دیدار تیمش برابر تراکتور تبریز در فینال جام حذفی تصریح کرد: تراکتور شایسته حضور در فینال بوده است. امیدوارم مصدومان تیم سریع برگردند و بتوانیم ریکاوری خوبی را پشت سر بگذاریم. باید به خوبی آماده بازی شویم و در مشهد تراکتور را ببریم.

کریمی در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که مدعی شده است قصد دارند استقلال قهرمان حذفی شود، گفت: حرف دیگری ندارم!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قائدی: گل‌محمدی این حرف‌ها را نزند

چ آگوست 26 , 2020
به گزارش مشرق، مهدی قائدی پس از برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. ما روز قبل از دربی، روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم.وی در پاسخ به این سؤال که...