کریمی:مگر می‌شود از نتایج استقلال ناراحت نباشیم؟

علی کریمی در خصوص دیدار حساس استقلال مقابل الدحیل شرایط آبی‌پوشان در لیگ برتر در فاصله دو هفته به پایان مسابقات و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

استقلال بازی حساسی مقابل نماینده قطر دارد. شرایط را چطور می‌بینی؟

به نظرم تمام بازی‌های مهمی که تا اینجا داشتیم را انجام دادیم.یک جاهایی باید به نتیجه می‌رسیدیم و کار را درمی‌آوردیم که متاسفانه نشد. ما 4 بازی دیگر در پیش داریم. 2 بازی در لیگ و 2 بازی هم در آسیا. بازی با الدحیل بسیار حساس و مهم است و ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بازی را ببریم. مطمئنا به صعود از این گروه هم خیلی امید داریم.

یعنی تماشاگران استقلال امید داشته باشند چون شما بازی مستقیم مقابل نماینده قطر را باخته‌اید و این موضوع در سرنوشت صعود تاثیر دارد.

یکی از نکات امیدوار کننده این است که اگر ما الدحیل را شکست دهیم العین کاملا از مسابقات اوت شده محسوب می‌شود. بازی آخر هم بین الهلال و الدحیل قطر است و این دو تیم به هم نانی قرض نمی‌دهند. شاید اگر بازی هفته پایانی بین العین و الهلال بود حرف و حدیث‌هایی به وجود می‌آمد ولی بازی هفته آخر بین الدحیل و الهلال هم مهم است و اگر ما هر دو مسابقه را ببریم و بازی هفته آخر بین تیم‌های الهلال و الدحیل مساوی شود ما صعود خواهیم کرد. البته اینها همه فرضیه است و مطمئنا ما می‌رویم که برنده باشیم.

شفر هم از استقلال جدا شده و فرهاد مجیدی سرمربی تیم شده است. در مورد شفر صحبتی نداری؟

شفر سرمربی ما بوده و به عنوان سرمربی برایش احترام زیادی قائل هستم. او روزهای خوب و بدی در کنار ما داشت و زحمت خودش را تا آنجا که می‌شد کشید. او یکسال و نیم در باشگاه استقلال حضور داشت و حالا هم از جمع ما جدا شده و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

در مورد مربیگری مجیدی چه نظری داری؟

من به عنوان یک بازیکن وظیفه‌ام این است که تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام دهم. وظیفه ماست به او کمک کنیم. البته شنیده‌ایم گفته‌اند مجیدی تجربه مربیگری ندارد ولی به نظرم این حرف کمی بی منطق است. به هر حال هر شخصی باید از جایی شروع کند. مجیدی یک مربی و یک فرد باهوش است و من اعتقاد دارم در مربیگری هوش از همه چیز مهمتر است. امیدوارم او در آینده هم در کارش موفق باشد.

ورزشی ، فوتبال ، لیگ برتر ایران ، 22 آذر ماه 1397 ، استقلال 0 پدیده 0  ،  علی کریمی

استقلال چند هفته پیش دربی را باخت اما کمتر در مورد این موضوع صحبت کرد. چرا مسابقات را باختید؟

خودتان می‌دانید دربی شرایط خاص خودش را دارد و در آن باخت خیلی چیزها دخیل بود. به طور مثال ما قبل از دربی حدود 14 روز بود بازی نکرده بودیم. از بازی با نساجی تا روز دربی حدود 2 هفته فاصله بود و 5 روز هم تمرین نکرده بودیم. معلوم است تیمی که 5 روز تمرین نداشته باشد دچار افت می‌شود. بعد از شروع تمرینات هم زمین تمرین نداشتیم. دیدید که شرایط آب و هوایی در کشور به هم ریخته بود و خیلی جاها سیل آمده بود. وقتی تمرینات ما تمام شد و برگشتیم زمین تمرین هم به دلیل همان شرایط آب و هوایی، وضعیت خوبی نداشت و البته بگویم در روز دربی از لحاظ بدنی سر حال نبودیم اما معتقدم با همه این مشکلاتی که پیش روی ما بود می‌توانستیم در دربی بازنده نباشیم. متاسفانه آن مسابقه را باختیم و کمی از لحاظ روحی به هم ریختیم. بعد از آن هم در بازی با سایپا مساوی کردیم که کارمان را در ادامه راه سخت‌تر کرد.

الان حسرت آن روزها را نمی‌خورید؟

دقیقا همین طور است. ما فرصت زیاد داشتیم. هم در دربی، هم بازی با سایپا و هم بازی با پدیده شانس داشتیم و اگر امتیاز این مسابقات را می‌گرفتیم الان مدعی اصلی قهرمانی بودیم.

از عملکرد خودت راضی هستی یا نه؟

من در نیم فصل اول از عملکردم راضی هستم ولی بعد از آن مصدومیتی که برایم رخ داد وقتی به مسابقات برگشتم کمی از فرم ایده‌آل خارج شدم اما رفته رفته به شرایط خوبم برگشتم و فکر می‌کنم در این بازی‌های آخر مربیان هم از من راضی بودند.

ظاهرا قراردادت هم در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

بله قرارداد من تمام شده است.

با تو صحبتی در مورد تمدید قراردادت نشده؟

هیچ صحبتی با من صورت نگرفته است. فعلا چند بازی مهم داریم که باید این مسابقات را به اتمام برسانیم.بعد می‌شود در مورد این مسائل صحبت کرد.

به هواداران استقلال حق می‌دهی در این هفته‌ها نگران تیم‌شان باشند؟ کار به جایی رسیده بود که آنها حتی نگران گرفتن سهمیه بودند.

هواداران استقلال حق دارند و مگر می‌شود به آنها حق نداد؟ اما ما هم نسبت به آنها احساس مسئولیت می‌کنیم. شما فکر می‌کنید ما بازیکنان ناراحت نیستیم؟ مگر می‌شود بازیکن به قهرمان شدن تیمش فکر نکند؟ مگر می‌شود بازیکن از باخت تیمش ناراحت نباشد. این موضوع امکان ندارد نه تنها در ایران بلکه در هیچ کجای دنیا نمی‌توان بازیکنی پیدا کنی که از نتیجه نگرفتن تیمش ناراحت نشود.این موضوعات در همه شغل‌ها وجود دارد. طبیعتا همه نسبت به کاری که می‌کنند مسئولیت دارند و نسبت به آن مسئول هستند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرسپولیس یا سپاهان، کدامیک رکورد ۲۰ ساله را تکرار می‌کند؟

ی مه 5 , 2019
به گزارش مشرق، کم کم به پایان این فصل از رقابت‌ها نزدیک می‌شویم و پرسپولیس و سپاهان دو تیمی هستند که می‌توانند هر دو جام داخلی را کسب کنند. البته سرخ پوشان تهرانی دو بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل دارند که برای نایب قهرمان فصل قبل حائز اهمیت ا...