کامران منزوی: آرامش را از آنهایی که دست در لانه زنبور کردند می‌گیریم؛ استقلال مظلوم است!

کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما یک باشگاه مظلوم هستیم که هیچ کس نمی‌تواند به ما کمک کند مگر جز اسپانسر.

  

 به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از مراسم معارفه آندره آ استراماچونی در جمع خبرنگاران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت تمدید بازیکنان؟

اگر عمری باقی باشد و در هیأت مدیره استقلال باقی ماندم به آنهایی که دست در لانه زنبور کردند و خواستند استقلال را به هم بریزند نشان می‌دهم که بازیکن را هوایی کردن یعنی چه؛ ما با حسین حسینی برای دو سال به توافق رسیدیم و خدا را شکر می‌کنم که هنوز تعصب نمرده است. امسال دست استقلال و من بسته بود و وقت نداشتیم ولی همانطور که گفتم آرامش را از تیمی که می‌خواست بازیکنان ما را ببرد خواهیم گرفت. وقتی آنها بروند و سابقه من را نگاه کنند متوجه خواهند شد که چگونه کارم را انجام می‌دهم.

* منظورتان چه کسانی است؟

منظورم به همان کسانی که ۸ و ۹ میلیارد پیشنهاد می‌دهند. وقتی به بازیکن پیشنهاد دلاری می‌دهند خیلی جالب است. من در این چند روز بغض و سکوت کردم و اصلاً وظیفه ندارم صحبت کنم ولی چیزهایی دیدم و شنیدم که معتقدم سازمان بازرسی فقط نباید سراغ باشگاه‌های مثل استقلال و پرسپولیس بیاید اجازه بدهید اسم این تیم ها را نگویم ولی به وقتش تیم‌شان را به هم می‌ریزیم.

* داستان جریمه این باشگاه و شایعه کسر امتیاز از آنها چیست؟

ما همین حالا هم جلسه داشتیم ولی یادتان باشد که ما یک باشگاه مظلوم هستیم که هیچ کس نمی‌تواند به ما کمک کند مگر جز اسپانسر. حقیقت این است که ما تمام تلاش‌مان رامی‌کنیم که اول قضیه پروپیچ را حل کنیم. ما تلاش کنیم موضوع را حل کنیم و شبانه روز وقت گذاشتیم تا آنجایی که بتوانم به همراه سایر دوستان هیأت مدیره مشکلات را حل خواهیم کرد. فقط این را بگویم دوستان تیم‌های دیگر اگر عرضه دارند خودشان بازیکن بسازند و سراغ بازیکنان استقلال نیایند. برای استقلال مظلوم خودشان را تکه پاره نکنند بهتر است.

     

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهزاد غلامپور: استقلال یک گلر دیگر مثل حسینی می‌خواهد؛ زودتر می‌آمدم نمی‌گذاشتم رحمتی برود!

پ ژوئن 20 , 2019
مربی دروازه بان های استقلال گفت: برای دروازه‌بان دوم یک گلر در کیفیت سیدحسین حسینی جذب می‌کنیم. به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال بعد از مراسم معارفه آندره آ استراماچونی سرمربی جدید تیم استقلال درپاسخ به این سؤال...