کارت زرد استراماچونی به بازیکنان استقلال

به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره وضعیت استقلال، درگیری بازیکنان این تیم، رفتارهای استراماچونی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* چرا استقلال در دو هفته اول نتیجه نگرفت؟

استقلال خواسته یا ناخواسته در دو سه سال اخیر از نظر بازیکن و مربی تغییرات زیادی داشته است. تیم‌های مطرح دنیا در پایان هر فصل نهایتاً دو سه بازیکن می‌گیرند تا نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند و کمترین ریزش را داشته باشند، اما استقلال هر سال بازیکنان زیادی از دست داده است. الان از نظر فنی شرایط استقلال خوب است، اما در دو دیدار دراماتیک در دقایق 95 یا 96 گل خورده‌ایم که برای ما آزاردهنده بوده است. وقتی این نتایج به دست می‌آید، همه ناراحت می‌شویم. بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و استراماچونی نیز برنامه‌اش را پیاده کرده است تا آماده دو بازی حساس پیش رو باشند. همه قصد دارند در این دو بازی سربلند باشند تا دل هواداران شاد شود.

* به بازی‌های پیش رو اشاره کردید، هواداران استقلال نگران دربی هستند.

این نگرانی برای امروز و دیروز نیست. کسانی که هوادار استقلال هستند، همیشه نگران تیم‌شان هستند. با دست روی دست گذاشتن نمی‌توان کاری کرد و بازیکنان باید تلاش خود را بکنند. غیر از این بازیکنان کسی نمی‌تواند اتفاق دیگری را رقم بزند. امیدوارم در دیدارهای بعدی شانس با ما باشد تا به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.

* چرا استراماچونی در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند؟

نظر شخصی‌ام این است که با توجه به اتفاقاتی که رقم خورد، او در نشست شرکت نکرد تا از حاشیه‌ها دور شویم. از دیدار بعدی در صورتی که شرایط مهیا باشد، استراماچونی در نشست‌های خبری شرکت می‌کند و پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود.

* در یکی از تمرینات استقلال بین دو سه بازیکن درگیری به وجود آمد و ظاهراً شما به بازیکنان خاطی گفته‌اید که دعوای‌شان را به خیابان ببرند.

من تا الان یک کلمه درباره مسائل فنی با استراماچونی حرف نزده‌ام. مسائل داخل زمین به ایشان مربوط می‌شود و بس. درگیری ابتدا داخل زمین بین علی دشتی و میلیچ به وجود آمد و بچه‌ها آنها را جدا کردند، اما دوباره دخالت‌هایی شد و درگیری‌ها به رختکن راه پیدا کرد تا بچه‌ها درگیر شوند. به دنبال این اتفاقات استراماچونی به بازیکنان کارت زرد نشان داد. بازیکنان باید شرایط را درک کنند، چراکه استقلال زیر ذره‌بین است. تمام نگاه‌ها به بازیکنان است و نباید چه بیرون و چه داخل زمین به نام استقلال خدشه‌ای وارد شود. قطعاً این مسئله دیگر تکرار نخواهد شد.

* برخی از پیشکسوتان از شما انتقاد کرده و گفته‌اند که تمرکز زرینچه روی سرپرستی نیست و بیشتر به فکر مربی شدن است. واکنش شما چیست؟

اتفاقا صد درصد تمرکزم روی تیم استقلال و سرپرستی تیم است. به مسئله فنی نیم درصد هم کاری ندارم، چون این مسائل به استراماچونی و دستیارانش ارتباط دارد. مجموعه استقلال از کارمندان باشگاه گرفته تا کادر تدارکات، پزشکی، مربیان و بازیکنان تلاش می‌کنند که تیم شرایط خوبی داشته باشد. هیچ حاشیه‌ای بابت سرپرستی و امکانات تیم وجود ندارد. ما شرایط حادی نداشتیم که به سرپرست تیم ارتباط داشته باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همدانی رزومه‌اش با زرینچه را کنار هم بگذارد و بعد صحبت کند

ج سپتامبر 6 , 2019
به گزارش مشرق، رضا حسن‌زاده درباره وضعیت تیم فوتبال امید استقلال اظهار داشت: مشکل اصلی باشگاه استقلال زمین امام رضا (ع) بود. باید تشکری از مهندس فیاض شهردار منطقه 18 داشته باشیم که مشکلات این مجموعه را برطرف کرد. با تعویض زمین چمن و درست کردن رختکن‌ها،...