چند خبر کوتاه از استقلال/ مهلت 24 ساعته به چشمی و حضور دیاباته در تست های پزشکی باشگاه!

اخبار باشگاه استقلال

مهاجم خارجی باشگاه استقلال به زودی با حضور در تهران در تست های پزشکی شرکت خواهد کرد.

به گزارش استقلال نیوز، علیرغم شروع تمرینات پیش فصل تیم فوتبال استقلال، هنوز تکلیف روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، پژمان منتظری و علی کریمی برای حضور در این تیم مشخص نیست.

طبق شنیده ها علی کریمی به دنبال بازی در خارج از کشور است و به احتمال زیاد پاتوسی هم با تلاش مدیران در استقلال ماندنی خواهد بود اما هنوز تکلیف منتظری و چشمی مشخص نیست.

* فسخ قرارداد شفر با استقلال

وینفرد شفر که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده است قرارداد خود با این تیم را به صورت یکطرفه فسخ کرده است تا بتواند با باشگاه اماراتی قرارداد ببندد.

البته شفر شکایت از باشگاه استقلال را در فیفا پیگیری می‌کند ولی مسئولان باشگاه استقلال هم قصد دارند دفاعیات خود را در صورت لزوم به فیفا ارسال کنند.

* فرصت 24 ساعته به روزبه چشمی

روزبه چشمی چند روزی است به تهران برگشته اما هنوز به صورت جدی با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاکره نشده است.

مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با مدیر برنامه این بازیکن تماس گرفته و خواستار روشن شدن تکلیف چشمی با استقلال شده اند. استقلالی‌ها به چشمی اعلام کرده اند تا 24 ساعت آینده خبر نهایی در مورد حضورش در استقلال را به آنها بدهد در غیر این صورت باشگاه قید مذاکره با این بازیکن را خواهد زد.

* هافبک سایپا در تیررس استقلالی ها

استقلالی‌ها مذاکرات جدی با رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سایپا را آغاز کرده اند و در صورتی که مذاکرات با این بازیکن به سرانجام برسد وی آبی پوش خواهد شد و در اردوی ترکیه شاگردان استراماچونی را همراهی خواهد کرد.

* شیخ دیاباته به زودی در تهران

مسئولان باشگاه استقلال طبق درخواست آندره‌آ استراماچونی با شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی وارد مذاکره شده و حتی با این بازیکن به توافق رسیده‌اند.

دیاباته سابقه بازی در تیم‌های بنوونتو ایتالیا، بوردو و نانسی فرانسه و ... را دارد. او فصل گذشته از لیگ ایتالیا راهی تیم عثمانلی ترکیه شد و سپس به صورت قرضی به تیم الامارات پیوست.

قرارداد دیاباته 31 ساله با استقلال دو ساله خواهد بود و مهاجم جدید آبی‌پوشان دوشنبه به تهران می‌آید تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرصت 24 ساعته استقلال به یک بازیکن

ش جولای 6 , 2019
به گزارش مشرق، روزبه چشمی چند روزی است به تهران برگشته اما هنوز به صورت جدی با مسئولان باشگاه استقلال وارد مذاکره نشده است.مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با مدیر برنامه این بازیکن تماس گرفته و خواستار روشن شدن تکلیف چشمی با استقلال شده اند. ...