چند خبر کوتاه از استقلال/ معراج پورتقی و زکریا مرادی بازیکنان جدید تیم بزرگسالان

اخبار باشگاه استقلال

استقلال در اردوی تدارکاتی ترکیه به مصاف تیمی از سوپرلیگ رومانی می رود.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال که اردوی میان فصل را در ترکیه برگزار خواهد کرد در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیمی از رومانی می رود. پس از قهرمانی امیدهای استقلال در لیگ، باشگاه تصمیم به برگزاری جشن قهرمانی برای قدر دانی از بازیکنان و مربیان این تیم گرفته اند.  در ادامه سیاست جوانگرایی و سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان و آینده ساز باشگاه، ۲ بازیکن مطرح و با استعداد تیمهای پایه را به تیم بزرگسالان اضافه کرد.

* استقلال در اردوی تدارکاتی به مصاف تیمی از سوپرلیگ رومانی می رود

با اعلام امیرحسین فتحی و با هماهنگی سرمربی تیم استقلال، آبی پوشان در اولین دیدار دوستانه در اردوی ترکیه برابر تیم اسپورتیو مونیسیپال رومانی به میدان خواهد رفت که در سوپر لیگ رومانی و در رده نهم جدول حضور دارد.همزمان با استقلال تیم هایی از سوپر لیگ ترکیه، اوکراین، جمهوری چک، آذربایجان و چند تیم دیگر در مدت زمان حضور استقلال در این کمپ حضور خواهند داشت و اردوی تدارکاتی خود را با توجه به امکانات کامل این کمپ در امیر اسپرت آنتالیا برگزار خواهند کرد.

* جشن قهرمانی برای تیم امید استقلال

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در همین خصوص اعلام کرد تیم امید ما موفق شد با غلبه بر سایپا به مقام قهرمانی مسابقات لیگ امیدها دست یابد که افتخاری ارزشمند به حساب می آید. به همین دلیل کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم امید شنبه شب در مراسم جشنی از طرف باشگاه حضور خواهند یافت. در این مراسم كه مسئولان باشگاه و جمعى ازپيشكسوتان و بزرگان باشگاه نیز حضور خواهند داشت از زحمات تیم امید و كادر فنى آن تقديرخواهد شد .

ضمن این که تمامى بازیکنان و کادر فنی تیم امید استقلال همراه با خانواده و در معيت بزرگان استقلال برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) راهی مشهد مقدس خواهند شد.

معراج پورتقی و زکریا مرادی

* معراج پورتقی و زکریا مرادی بازیکنان جدید تیم بزرگسالان

باشگاه استقلال در ادامه سیاست جوانگرایی و سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان و آینده ساز خود، ۲ بازیکن مطرح و با استعداد تیمهای پایه را به تیم بزرگسالان اضافه کرد.

بر اساس اعلام امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، معراج پورتقی و زکریا مرادی، ۲ بازیکن جوان و آینده دار تیم امید استقلال که در لیگ امیدها نیز عملکرد موفقی داشتند بنا بدرخواست وينفردشفر از این پس به تیم بزرگسالان منتقل میشوند.

باشگاه استقلال قصد دارد روند بازیکن سازی و استعداد پروری خود را همچنان ادامه دهد و سرمایه گذاری مناسبی روی جوانها داشته باشد.

زکریا مرادی در مسابقات این فصل لیگ امیدها ۱۷ گل و معراج پورتقی نیز  ۱۹ گل به ثمر رسانده اند.

 اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/صعود پنجاه ساله ها به فینال؛ تغییر ناگهانی مکان اردوی نیم فصل!

 چند خبر کوتاه از استقلال/ واکنش کریمی به تحریف صحبت هایش؛ باشگاه استقلال علیه رسانه های زرد بیانیه داد

چند خبر کوتاه از استقلال/ حمایت فتحی از حسین حسینی؛ صعود پیشکسوتان شصت ساله!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو بازیکن جدید به استقلال اضافه شدند

ج ژانویه 11 , 2019
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در ادامه سیا...