چند خبر کوتاه از استقلال/ دیدار کاپیتان آبی ها با شوالیه؛ انتخاب معاون فرهنگی باشگاه

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

وریا غفوری کاپیتان استقلال روز دوشنبه با حضور در دفتر علی فتح‌الله زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ضمن ملاقات با وی مطالبات شخصی خود را پیگیری کرد.

به گزارش استقلال نیوز، در روزهایی که ویروس کرونا و ترس از آن ایران را فرا گرفته، کاپیتان محبوب آبی ها، مدیران سابق و پیشکسوتان این تیم با حضور در باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده، سرپرست جدید باشگاه استقلال دیدار کردند.

* وریا غفوری پیگیر مطالبات شخصی خود در دفتر فتح الله زاده

با اعلام رسانه باشگاه در فضای مجازی وریا غفوری روز دوشنبه با حضور در دفتر علی فتح‌الله زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ضمن ملاقات با وی مطالبات شخصی خود را پیگیری کرد.

فتح‌الله زاده در این جلسه ضمن تشریح شرایط باشگاه برای برطرف کردن این مشکل اعلام آمادگی کرد و از عزم جدی باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان خبر داد.
سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال ضمن حضور در دفتر دکتر فتح الله زاده گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تیم به وی ارائه کرد.

* دیدار مدیران سابق استقلال با فتح الله زاده

علی نظری جویباری، بهرام امیری، علی امیری و محمد سررشته‌داری از مدیران سابق باشگاه استقلال با حضور در ساختمان باشگاه استقلالدر روز(یکشنبه) با علی فتح‌الله‌زاده دیدار کردند و بابت انتخابش به عنوان سرپرست این باشگاه به وی تبریک گفتند.

* توضیحات فتح‌الله‌زاده به پیشکسوتان درباره بدهی پرونده‌های بازیکنان خارجی

به نقل از سایت باشگاه استقلال، برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با  فتح الله زاده، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در محل این باشگاه دیدار کردند. در این نشست صمیمانه که بزرگانی همچون علی جباری، نصرالله عبدالهی، جواد قراب، محمد نوری، حضور داشتند، پیشکسوتان ضمن تبریک به علی فتح الله زاده برای بازگشت به باشگاه استقلال برای او در راه مدیریت این باشگاه آرزوی موفقیت کردند.

فتح الله زاده در این نشست با ابراز خرسندی از حمایت پیشکسوتان حضور آن ها در باشگاه را خیر مقدم گفت و از پیشکسوتان خواست با کمک های فکری خود او را در راه اداره باشگاه یاری رسانند. وی در بخشی از صحبت های خود  به مشکلات مالی پیش رو اشاره کرد و درباره موعد پرداخت برخی بدهی‌ها با بازیکنانی همچون ایسما، جباروف، منشا و بدهی به جا مانده از پرونده جام حذفی و همچنین دیون باقی مانده مربیان خارجی توضیحاتی داد.

وی همچنین پیرامون حضور خود در کمپ ناصر حجازی  و  ورزشگاه امام رضا (ع) نیز حرف های مهمی به زبان آورد و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک مجموعه عوامل باشگاه بتوانند از امکانات این ورزشگاه به نحو مطلوب بهره بگیرند. فتح الله زاده در این دیدار پیرامون برنامه ماه ها و سال های آتی با پیشکسوتان همفکری کرد و تاکید کرد که وضعیت بهتر خواهد شد.

* برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال با حضور سرپرست جدید

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران امروز تشکیل جلسه خواهند داد تا مسائل مختلف پیرامون این باشگاه را تحلیل و بررسی کنند.
این اولین جلسه هیات مدیره پس از دریافت حکم سرپرست مدیرعاملی علی فتح الله زاده از سوی وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.
آبی پوشان باید مطالبات بازیکنان خارجی سابق این تیم مانند ایسما، جپارف، منشا و بویان نایدنوف را تا اواخر ماه جاری پرداخت کنند و یکی از مسائل مهم جلسه امروز مشکلات مالی خواهد بود.

* انتخاب معاون فرهنگی باشگاه استقلال

علی فتح‌اللّه‌زاده پس از انتخاب به عنوان مدیریت باشگاه استقلال با وسواس خاصی در حال انتخاب تیم مدیریتی و تدوین برنامه راهبردی ۵ ساله برای این باشگاه است و قصد دارد تیم اجرایی هماهنگ و قدرتمندی را در مجموعه خود داشته باشد.
در راستای تغییرات و انتصابات در باشگاه استقلال سید مهدی علوی نیز به عنوان معاون فرهنگی باشگاه مشغول به کار خواهد شد.

 * ترس از کرونا در باشگاه استقلال

باشگاه استقلال به خاطر حضور ماموران فدراسیون پزشکی جهت ضد عفونی تخلیه شد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت ورزشکاران پاک‌سازی اماکن ورزشی، بخش‌های مختلف ساختمان باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) توسط ماموران فدراسیون پزشکی - ورزشی ضدعفونی شد.
فعالیت پرسنل باشگاه استقلال از فردا طبق روال گذشته از سر گرفته خواهد شد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ بازی های لیگ تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر؛ موسوی باز هم تهدید به افشاگری کرد!

چند خبر کوتاه از استقلال/ استقلال بهترین تیم ایرانی در جهان؛ ابهام در برگزاری دیدار استقلال و الوحده!

چند خبر کوتاه از استقلال/ زمان نشست خبری مجیدی اعلام شد؛ دیاباته به ایران برگشت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ بازیکنان اصلی استراحت می کنند؛ دیاباته و اسماعیلی به الاهلی هم نمی‌رسند!!

چند خبر کوتاه از استقلال/ یزدانی و غلامی در انتظار تایید مجیدی؛ میزبانی استقلال در آسیا هم‌چنان نامعلوم!

چند خبر کوتاه از استقلال/ عذرخواهی مدافع استقلال از دادستان تهران؛ تمجید سایت ایتالیایی از مهدی قائدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ کویت کشور ثالث عربستانی ها؛ تغییر محل دیدار استقلال در عراق!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ پاسکاری تک ضرب و دو ضرب استقلالی ها!

س مارس 3 , 2020
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.                 به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (سه شنبه 13 اسفند 98)از ساعت 12:30 در زمین چمن مجموعه ورزشی...