چند خبر کوتاه از استقلال/ توضیح باشگاه پیرامون تمرین روز سه‌شنبه؛ مربیان جوانان استعفا کردند!

اخبار باشگاه استقلال

سرمربی و مربی تیم فوتبال جوانان استقلال از سمت خود در این تیم استعفا کردند.

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال پیرامون یک نکته در تمرین روز سه شنبه با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شده بود اطلاعیه صادر کرد. محمد نوازی به همراه دستیار خو حنیف عمران زاده از هدایت تیم جوانان استعفا کردند.

باشگاه استقلال در فصل پیش روی با شیطنت‌های احتمالی برخورد قاطعی خواهد داشت

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، درحالی که تمرین روز سه‌شنبه آبی‌پوشان با استقبال گرم هواداران و اهالی رسانه همراه بود، بروز یک اتفاق و بیان کلماتی ناپسند از سوی یکی از عوامل رسانه‌ای خارج از مجموعه باشگاه استقلال، موجب دلخوری و آزردگی خاطر هواداران عزیز استقلال شد.

باشگاه استقلال ضمن پیگیری این ماجرا، از هواداران خود می‌خواهد مانع از ادامه حواشی شوند و همدلانه به مجموعه این باشگاه برای ادامه راه کمک کنند.

مطمئنا باشگاه استقلال در فصل پیش روی با شیطنت‌های احتمالی برخورد قاطعی خواهد داشت و در این راه از حقوق هواداران خود کوتاه نخواهد آمد.

* خداحافظی نوازی و عمران زاده با جوانان استقلال

محمد نوازی که همین چند هفته پیش بر سر انتخاب نفرات مد نظرش با محمد مومنی در آکادمی باشگاه استقلال به مشکل خورده بود این بار به خاطر یک اتفاق دیگر از سمت خود کناره گیری کرد.

نوازی که بعد از جلسه با مدیریت باشگاه استقلال مشکلات را به گوش فتحی رسانده بود این بار به خاطر یک اقدام دیگر از سوی مومنی از سمت خود کنار رفت البته این بار حنیف عمران زاده دستیار نوازی در تیم جوانان هم نوازی را همراهی کرد.

ظاهرا در هنگام عقد امضای قرارداد هر 2 نفر مشکلاتی ایجاد شده که حتی در هنگام امضای قرارداد این 2 نفر خود رئیس آکادمی حضور نداشته که این موضوع با ناراحتی مربیان جوانان استقلال منجر به کناره گیری آنها شده است.

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل تمدید نکردن قرارداد طارق با استقلال

پ جولای 4 , 2019
به گزارش مشرق، همام طارق یکی از بازیکنانی است که وضعیت او با استقلال برای فصل بعد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.باشگاه استقلال دوست دارد که قرارداد این بازیکن عراقی را تمدید کند اما این بازیکن تا تسویه مالی نکند پای میز مذاکره نخواهد نشست. ...