چند خبر کوتاه از استقلال/ استراماچونی 4 بازیکن را کنار گذاشت؛ 2 روز استراحت بعد از بازی فولاد!

اخبار باشگاه استقلال

تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با فولاد خوزستان از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در دومین اقدام عجیب امروزش نام مرتضی تبریزی را از فهرست این تیم خط زد. کادر فنی استقلال دو روز به آبی پوشان استراحت داد.

* تبریزی از لیست استقلال برای بازی با فولاد خط خورد

آندره آ استراماچونی بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال نام مرتضی تبریزی را از فهرست این تیم برای بازی با فولاد خوزستان خط زد!این اتفاق در حالی رخ داد که تبریزی در بازی اول آبی پوشان فیکس بازی کرد.

آبی پوشان در این دیدار میلاد باقری، سینا خادم پور، رضا آذری و امیر حسین کارگر و محمد بلبلی را هم در اختیار نخواهند داشت. این بازیکنان در بازی گذشته آبی پوشان هم در لیست 18 نفره حضور نداشتند.

سرمربی تیم استقلال بعد از پایان تمرین امروز باز هم اعلام کرد نیاز به معراج تقی پور، رضا آذری، امیر حسین کارگر و سینا خادم پور ندارد و این بازیکنان باید تیم جدید خود را معرفی کنند. این در حالی است که استراماچونی در ابتدای فصل با بازگشت این بازیکنان به استقلال موافقت کرده بود.

* تمرینات استقلال بعد از بازی با فولاد تا روز یکشنبه تعطیل شد

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 فردا در دومین هفته مسابقات لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت و آبی پوشان بعد از پایان این دیدار چند روزی استراحت خواهند کرد.

طبق برنامه تمرینات استقلالی‌ها از روز یکشنبه مجددا آغاز خواهد شد.

طبق برنامه اردوی جدید تیم ملی برای بازی‌های پیش رو در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی از روز شنبه آغاز و لیگ برتر با تعطیلات مواجه خواهد شد.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسن روشن: در امجدیه شلاقم بزنند

چ آگوست 28 , 2019
به گزارش مشرق، پس از مصاحبه های حسن روشن علیه مربیان تیم های پایه استقلال در سال های گذشته، شکایتی از او با موضوع توهین و افتراء به جریان افتاد که با گذشت مدت زمانی طولانی در نهایت شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت، رای به محکومیت حسن روش...