چرا می گوییم استقلال را قربانی حذف پرسپولیس کردند؟

استقلال و پرسپولیس

شواهد امر نشان می دهد که استقلال های قربانی عدم صدور مجوز حرفه ای تیم رقیب خواهند شد 

به گزارش استقلال نیوز، مشکل اصلی در گرفتن مجوز حرفه ای، به طور خاص بدهی های بین المللی است و سایر مسائل مطرح شده در سال های پیش هم بوده که در داخل آن را( اکثرا با چشم پوشی ها) حل کرده و گزارش مثبت می دادند و بر همان اساس هم مجوز داده می شد.(شرایط دادن مجوز تغییری نکرده است و چیزی به اسم مجوز مشروط هم وجود ندارد.)

اما امسال، پرسپولیس تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ موفق به تسویه بدهی کالدرون نشد و مدارک ناقص(یا غیرواقعی) به ای اف سی گزارش داده و چون احساس می شد که حذف احتمالی پرسپولیس، فشار از سوی هواداران آن ایجاد می کند، عده ای تصور کردند که می توانند برای آن ها شریک ایجاد کنند تا فشار عمومی کمتر شود!

مشکلات داخلی تیم ها مربوط به امسال نیست و مجوز مشروط هم نداریم، پس چرا سال های پیش مجوز گرفته می شد؟ چون حداقل در بحث بدهی های خارجی تا زمان ارسال مدارک قضیه را فیصله می دادند و بدهی ها و مسائل داخلی هم از داخل حل و فصل می کردند! کاری که گویا امسال مصلحت نمی بینند!

توضیح: در این فیلم اعتراف صریح رئیس کمیته استیناف تعیین وضعیت در اینباره شنیده می شود.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

لزوم تشکیل تیم بانوان استقلال؛ حمایت از بانوان فقط به حضور در جشن ها خلاصه نشود

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته یازدهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: قاسمی نژاد بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است؛ برای نیم فصل لیست مازادی نخواهیم داشت

پ دسامبر 23 , 2021
سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: برای نیم فصل هیچ لیست خروجی نداشته و فعلا هم برنامه ای برای ارائه لیست مازاد نخواهیم داشت.     به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو...