چرا استقلال می‌تواند امیدوار باشد!؟

به گزارش مشرق، حسین ترابپور در خصوص پیروزی آبی‌پوشان برابر نفت آبادان اظهار داشت: استقلال برابر نفت، یک روز خوب را پشت سر گذاشت، آنها جنگیدند، دوندگی کردند و برنامه‌های شفر را در زمین، پیاده و به پیروزی دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان بعد از گل اول اشباع نشده و همچنان به حمله‌های خود برای رسیدن به گل‌های بیشتر ادامه دادند و اگر کمی در زدن ضربات نهایی، دقت بیشتری می‌کردند مطمئناً بیشتر از سه گل به نفت آبادان می‌زدند.

ترابپور افزود: خوشبختانه این بار و مقابل صنعت نفت، استقلال از یک ترکیب خوب استفاده کرد و امیدوارم این روند در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد. آبی‌پوشان اگر بتوانند در دو دیدار آینده خود برابر سپیدرود و پدیده مشهد به پیروزی دست پیدا کنند، در پایان نیم‌فصل موقعیت خود را در جدول بهتر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برای نیم فصل دوم، مدیران استقلال باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند، جذب بازیکنان بزرگ می‌تواند کمک مفیدی به استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته باشد؛ بنابراین اگر شفر به دنبال این است که استقلال در دو جبهه موفق باشد، باید نفرات خوبی را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش فتحی به بازگشت جپاروف

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی‌ها از آبی‌پوشان انتقاد می‌کنند که این تیم در نیم فصل نوسان زیادی داشته است، گفت: با آنها موافق هستم متأسفانه هنوز استقلال به یک ترکیب اصلی دست پیدا نکرده است؛ معمولاً برای به دست آوردن ترکیب اصلی و آمادگی بازیکنان، سه تا چهار هفته زمان نیاز است ولی استقلال حدود ۱۴ هفته است که هنوز ترکیب اصلی خود را به دست نیاورده است. علاوه بر این، خارجی‌های این تیم به جز همام طارق عملکرد خوبی نداشته و باشگاه برای آنها هزینه بی‌خود کرده است ولی امیدوارم استقلال بتواند در نیم فصل دوم و با جذب نفرات جدید، شروعی خوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته باشد.

ترابپور در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان یک پیشکسوت که سال‌ها در استقلال حضور داشته، امیدی به این تیم در نیم فصل دوم دارد یا خیر؟ اظهار داشت: اختلاف امتیاز تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم است و این می‌تواند کمک مفیدی به استقلال داشته باشد. اگر آبی‌پوشان بتوانند دو بازی آینده خود را با پیروزی به پایان برسانند، به صدر جدول نزدیک‌تر خواهند شد. من به استقلال امیدوارم اما منوط به این است که بتواند هم ترکیب اصلی خود را پیدا کرده و هم بازیکنانی جذب کند که از لحاظ فنی، عملکردی خوب برای استقلال داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد مهدی رحمتی و حسین حسینی گفت: هر دو دروازه‌بان روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند بخصوص مهدی رحمتی که در این چند هفته نمایش قابل قبولی داشته و توانسته به خوبی از دروازه استقلال حراست کند البته باید از اشکان نامداری هم تشکر کرد که وظیفه آمادگی این دو بازیکن را دارد اما در مجموع هم رحمتی و هم حسینی عملکرد خوبی داشته و توانسته‌اند اطمینان خوبی به بازیکنان بدهند و هواداران هم از بابت دروازه استقلال خیالشان راحت است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: در این چند وقت خیلی از پیشکسوتان از عملکرد استقلال انتقاد کردند؛ انتقاد حق طبیعی کسانی است که سال‌ها در استقلال بازی کرده و دلشان برای این تیم می‌سوزد اما باید این انتقادات سازنده باشد نه اینکه بخواهد آبی‌پوشان را تخریب و از هدف اصلی دور کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کنایه‌ سنگین منصوریان به رحمتی!

د دسامبر 3 , 2018
به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پر&#...