پیروز قربانی: گل های استقلال فراتر از فوتبال ایران بود؛ برنده شدن در دربی به هوش مربیان بستگی دارد!

پیروز قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم استقلال برنده بازی دربی پیش رو باشد و تماشاگران خوشحال به خانه‌هایشان بروند.

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار حساس استقلال مقابل پرسپولیس که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

   

دیدار حساس استقلال مقابل پرسپولیس؟

به نظر من دربی قشنگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد خواهیم بود و با توجه به اینکه هر دو باشگاه دو مربی جدید به خدمت گرفته‌اند، پیش‌بینی می‌شود شاهد یک بازی زیبا باشیم. امیدوارم استقلال برنده بازی باشد و تماشاگران خوشحال به خانه‌هایشان بروند و یک خوشحالی دیگر هم این است که بازیکنی از تیم استقلال محروم نشده است.

* غیبت دیاباته در دیدار مقابل پرسپولیس؟

این خبر بدی است ولی خبر خوب این است که ارسلان مطهری در سه بازی گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و خوب کار کرده است. بازی روز گذشته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تماشا کردم و انصافا باید بگویم استقلال 2 گل باکلاس روی کار تاکتیکی به ثمر رساند که فراتر از فوتبال ایران بود.

* سیستمی که مجیدی در استقلال اجرا کرده است؟

برنده شدن در دربی به هوش مربی بستگی دارد، ولی سیستم استقلال هم تغییرات ریزی داشته که شاید کسی متوجه آن نشده باشد. این نشان می‌دهد که مجیدی و همکارانش خوب کار کردند و در این سه بازی با تغییرات جزئی از همه چیز به نحو احسن استفاده شده است. پرسپولیس هم تیم خوبی است و شرایط خوبی دارد ولی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن بحران سه بازی پیاپی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده و به شرایط مطلوب رسیده است.

* آیا می‌توانید از بازیکنی که نتیجه مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دو تیم عوض کند اسم ببرید؟

پرسپولیس برای من قابل احترام اما استقلال تیم‌تر است. عادلانه نیست اسم یک بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم. مثلا اگر به غفوری اشاره کنم، باید علی کریمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نادیده بگیرم. یا مثلا مهدی قائدی یا مسعود ریگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم نبینم. محمد دانشگر، روزبه چشمی و حتی شاهین طاهرخانی در این بازی فوق‌العاده کار کردند. فرشید باقری و حسین حسینی هم همین شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

* صحبت پایانی؟

به عنوان یک استقلالی به این تیم افتخار می‌کنم و اگر چه منتقد استراماچونی بودم، اما باید از او یاد کنم که شاکله این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ راه‌ انداخت و مجیدی هم هوشمندانه با تغییرات جزئی راه او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه داد. در نهایت با اشاره به گل‌های با کلاسی که دیروز استقلال به ثمر رساند از معرفی یک بازیکن به عنوان ستاره خودداری می‌کنم چون این کار جفا به بقیه بازیکنان خواهد بود.

 اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

هفته هجدهم لیگ برتر/ کامبک سخت مقابل نفت MIS در آزادی؛ فرهاد نیمه مربیان را از تیم نباز برد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بحران در اردوی رقیب استقلال

ی فوریه 2 , 2020
به گزارش مشرق، نشریه «الاقتصادیه» عربستان خبر داد که مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم دارند تا کریستین گروس، سرمربیشان را برکنار کنند و صالح المحمدی به صورت موقت به عنوان مربی بگذارند.  سران باشگاه الاهلی می خواهند یک مربی خارجی جدید بیاورند. کروس جان...