پیام تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت ایرج دانایی فرد

به گزارش مشرق، متن پیام تسلیت دکتر مسعود سلطانی فر در پی درگذشت "ایرج دانایی فرد" پیشکسوت فوتبال ایران به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت استقلال و اولین گلزن ایران در جام جهانی درگذشت +عکس و فیلم

بسْم الله الرحمن الرحیم

پرواز ایرج دانایی فرد از دنیای فانی به دنیای باقی با اندوه فراوان جامعه ورزش به ویژه فوتبالدوستان همراه شده است. خانواده "دانایی فرد" نقش موثری در تاریخ فوتبال ایران از خود به یادگار گذاشته اند که برای جامعه ورزش قابل اعتنا و احترام است.

آنچه بیشتر از "ایرج دانایی فرد " در اذهان باقی مانده است ، گل به یادماندنی او در جام جهانی ۱۹۷۸ است که تا همیشه فوتبال بر تارک صفحات تاریخ این رشته در کشورمان می درخشد.

زنده یاد دانایی فرد علاوه بر خاطرات ماندگاری که در قامت بازیکن استقلال و تیم ملی فوتبال برای مردم به ارمغان آورد ، با برخورداری از اخلاق نیک و ارائه بازی جوانمردانه یکی از نکونامان ورزش ایران بود و در گذشت او مایه ناراحتی أهالی ورزش شد.

فقدان این پیشکسوت خوشنام و خوش اخلاق را به خانواده محترم دانایی فرد ، جامعه ورزش و دوستداران فوتبال بویژه هواداران پر شمار باشگاه اسنقلال صمیمانه تسلیت عرض می کنم و غفران الهی را برای روح بلند این پیشکسوت و صبر و شکیبایی را برای بازماندگانش از درگاه احدیت خواستار م .
مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان

همچنین وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل ورزش و جوانان تهران و فارس و صندوق حمایت از قهرمانان دستور داد همکاری لازم و شایسته را برای برگزاری مراسم تدفین و بزرگداشت مرحوم دانایی فرد داشته باشند

مرحوم ایرج دانایی فرد نخستین گلزن ایران در جام جهانی آرژانتین مقابل اسکاتلند بود و امروز بر اثر سرطان کبد در بیمارستان شیراز درگذشت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گرو: از شرایطی که در استقلال دارم راضی ام؛ امیدوارم هواداران از من نفرت نداشته باشند

چ دسامبر 12 , 2018
مهاجم نیجریه استقلال گفت: در هر بازی که در ت&#1...