پیام استراماچونی برای استقلالی‌ها +عکس

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان با باشگاه استقلال به توافق رسید و قرار است این مربی ایتالیایی که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون اینتر ایتالیا، اسپارتا پراگ جمهوری چک و پاناتینایکوس یونان را دارد، با قراردادی دو ساله هدایت آبی‌پوشان تهرانی را برعهده بگیرد. استراماچونی ۴۳ ساله با انتشار نامه خوشامدگویی باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نیز آغاز ماجراجویی‌اش در ایران را رسماً اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

تاکید استراماچونی برای حفظ یک استقلالی

در پیام باشگاه خوشامدگویی باشگاه استقلال به استراماچونی آمده است: «استقلال یکی از بزرگترین و موفق‌ترین باشگاه‌های آسیا در کشوری که تاریخ بزرگی دارد، در قلب یکی از بزرگترین پایتخت‌های جهان با هوادارانی که عاشق تیم‌شان هستند، است. تیمی که کولسئومی ۱۰۰ هزار نفره (اشاره به ورزشگاه آزادی) دارد و نیاز به هدایت تو برای رسیدن به دروازه‌های موفقیت دارد. اینجا، دل‌های آبی برای دوست داشتن تیمی که یکبار دیگر به دنبال قهرمانی در بزرگترین و محبوب‌ترین تورنمنتش در آسیا است، پَر می‌کشد که می‌تواند سومین قهرمانی این تیم در آسیا باشد. اینجا تو می‌توانی هنر ایتالیایی خود را پیاده کنی، صدای فوتبالی خود در زمین شعر را خلق کنی و اجازه دهی میلیون‌ها هوادار در قلبت جای بگیرند. خوش آمدی اِسترا، ما باید بهترین‌ها را به خاطر یکدیگر شکست دهیم…».

استراماچونی زیر این نامه خوشامدگویی باشگاه استقلال نوشت: «مأموریت جدید، همه با هم. برای درک یک رویا. از هواداران بزرگ استقلال تشکر می‌کنم. ممنونم».

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاتوسی هم رفتنی شد

چ ژوئن 12 , 2019
به گزارش مشرق، آیاندا پاتوسی در فصل نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به تیم فوتبال استقلال پیوست و در شش ماه حضور در این تیم عملکرد خوبی نیز از خود بر جای گذاشت. قرارداد پاتوسی با تیم فوتبال استقلال در ۳۰ ژوئن (کم‌تر از ۲۰ روز دیگر) به پایان...