پول نیامد، بازگشت استرا در هاله ای از ابهام

به گزارش مشرق، طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز قرار بود پول استراماچونی از طریق بانک سپه شعبه رم در ایتالیا به حساب او واریز شود اما به دلیل تحریم هایی که علیه ایران به وجود آمده این اتفاق نیفتاد.

دقایق پیش بانک های ایتالیایی بسته شد و پول به حساب استراماچونی واریز نشد اما مدیران باشگاه استقلال در تماس با وکلای سرمربی ایتالیایی این باشگاه درخواست کرده اند که چکی به ارزش طلب استراماچونی به او پرداخت کنند تا این مربی بتواند با حضور در بانک آن را نقد کند.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: نگفتم استراماچونی می‌آید

با این حال این روش پرداخت پول چون مبدا آن مشخص نیست مورد تایید استراماچونی و وکلایش قرار نگرفته است و به همین دلیل معلوم نیست تکلیف این مربی ایتالیایی چه می شود. این اتفاق در حالی است که بازیکنان استقلال بسیار امیدوار بودند که استراماچونی از فردا در تمرین این تیم شرکت کند که این اتفاق حداقل تا فردا رخ نخواهد داد.

البته مدیران استقلال همچنان با وکلای استراماچونی در تماس هستند و به دنبال راه حل قانونی هستند تا خیال سرمربی ایتالیایی آبی ها را از دریافت پولش راحت کنند.

استراماچونی در اعتراض به مشکلات مالی روز قبل از بازی با پیکان ایران را ترک کرد و با وجود اعلام آمادگی برای بازگشت به ایران مدیران استقلال هنوز نتوانسته اند مشکل او را از طریق قانونی حل کنند هرچند که آنها پول این مربی را به طور کامل فراهم کرده اند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استراماچونی برای بازی با ماشین سازی روی نیمکت استقلال خواهد نشست یا نه.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال بهترین خط حمله تاریخ لیگ

د دسامبر 16 , 2019
به گزارش مشرق، یکی از عوامل محبوبیت استراماچونی در استقلال نحوه بازی آبی‌ها بود. اگرچه بردهای راحت و پی در پی می‌تواند هر هواداری را عاشق سرمربی تیمش کند اما بازی هجومی و زیبا و چشم‌نواز به خصوص در فوتبال ایران یک ارزش افزوده حساب می‌شود! استراما در...