پشت پرده جدایی چشمی از استقلال و کنایه مدیران به سعادتمند

به گزارش مشرق، یکی از گلایه های اعضای هیات مدیره استقلال بعد از برکناری احمد سعادتمند نحوه عقد قرارداد این مدیر با برخی از بازیکنان این تیم است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مدتی که در این باشگاه حضور داشت به شکلی با برخی از بازیکنان این تیم قرارداد امضا کرد که حالا صحبت از اصلاح این قراردادها است و حتی برخی بازیکنان از شایعات مطرح شده در این زمینه به شدت ناراحت هستند.

از سوی دیگر احمد مددی در چند نوبت به نحوه امضای قراردادها و البته حساب و کتاب های این باشگاه ایراد گرفت و در اولین مصاحبه خود بعد از انتصابش به عنوان سرپرست باشگاه مدعی شد که قراردادهای بازیکنان افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظری: ارقام قرارداد برخی بازیکنان استقلال باعث تعجب خودشان هم شده بود

استقلال به میلیچ اندازه دیاباته و کریمی نیاز دارد

نمونه بارز عقد قراردادها روزبه چشمی است، بازیکنی که در ظاهر با استقلال قرارداد بست اما خیلی راحت راهی ام الصلال قطر شد و همین موضوع باعث شده تا حجت نظری و احمد مددی طی هفته های اخیر چندین بر به شیوه عقد قرارداد با این بازیکن اعتراض کنند. اما آیا چشمی مقصر است یا مدیرعامل پیشین استقلال؟

در آن شبهایی که مدیرعامل پیشین استقلال در یکی از هتل های معروف تهران مشغول مذاکرات با بازیکنان بود وی با روزبه چشمی و چند بازیکن دیگر که قراردادشان به اتمام رسیده بود  تماس گرفت تا وضعیت خود را مشخص کنند. استقلال در آن روزها در قطر با مجید نامجو مطلق برای لیگ قهرمانان آسیا تمرین می کرد.

بازیکنانی نظیر اسماعیلی، باقری، دانشگر، غلامی، غفوری و ... در آن مذاکرات توافق کردند اما ماجری چشمی فرق می کرد. این بازیکن به مدیرعامل وقت این باشگاه گفته بود کار انتقالش به یکی از تیم های قطری تمام شده و اصلا فصل آینده در ایران حضور نخواهد داشت اما سعادتمند که دوست نداشت در نگه داشتن چشمی نزد هواداران ناکام لقب بگیرد به این بازیکن با اصرار پیشنهاد جدیدی داد.

وی از مدافع استقلال خواست در  تمرینات و بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، به دوحه برود و یک قرارداد یکساله با استقلال امضا کند و در صورتی که او به تیم قطری نرفت در استقلال بماند.چشمی هم که از باشگاه جدیدش مطمئن بود دربرگه قرارداد با سعادتمند بندی را درج کرد که در صورت پیشنهاد خارجی قرارداد با استقلال یکطرفه لغو می شود.

در واقع سعادتمند از جدایی چشمی خبر داشت اما با این بازیکن عکس یادگاری گرفت و از تمدید قرارداد وی به هواداران این تیم خبر داد در حالی که چشمی با ام اصلال تمام کرده بود.

چشمی فردای همان روز با استقلال راهی قطر شد ولی چند روز بعد سایت الکاس قطر خبر داد که این بازیکن به ام الصلال پیوسته اما وی که نمی خواست باشگاه در کوران لیگ قهرمانان آسیا دچار چالش شود بلافاصله در گفت و گو با رسانه باشگاه استقلال خبر فوق را تکذیب کرد.

در واقع چشمی با تیم قطری به توافق نهایی رسیده بود و حتی بعد از حذف استقلال توسط پاختاکور با آبی پوشان به تهران برنگشت و در همان دوحه کار امضای قرارداد با تیم جدیدش را  با خیال راحت به پایان رساند.این مساله تعجب همه را در پی داشت اما شاید تنها کسی که از این اتفاق تعجب نکرد سعادتمند بود چون او همه چیز را می دانست اما دو هفته قبل با بازیکن جدا شده تیمش عکس تمدید قرارداد انداخته بود.

به همین دلیل است که مدیران استقلال این روزها به سعادتمند کنایه های مختلف می زنند و مدیرعامل پیشین این باشگاه نیز در اینستاگرام با انتشار پست هایی مدعی می شود که به زودی پاسخ خیلی ها را خواهد داد در حالی که تا امروز عملا پاسخ قانع کننده ای به هواداران در خصوص افزایش چشمگیر رقم قراردادها، چگونگی عقد قرارداد با چشمی، چگونگی قطع همکاری با یک سالن بدنسازی، عدم واریز مطالبات دیاباته و میلیچ،عدم پرداخت مالبات شفر و ... داده نشده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از هفتمین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ پرواز از بلژیک به اردوگاه آبی؛ نادری یاغی جدید سرخابی!

ج اکتبر 23 , 2020
محمد نادری مدافع جوان اردبیلی با قرارداد یک ساله به صورت قرضی به استقلال پیوست.  به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه،  با تلاش سرپرست مدیر عاملی و هیات مدیره باشگاه استقلال، محمد نادری با عقد قراردادی یک ساله به استقلال پیوس...