پایان عمر سعادتمند در استقلال/ سعادتمند هم ملیجک وزیر بود و هست؛ خاک بر سرتان که یک جام را از ما گرفتید

باشگاه استقلال

در حالی که احمد سعادتمند و وزیر نالایق ورزش و جوانان به بهانه آوردن استراماچونی یک جام را از تیم استقلال گرفتند اما امشب ثابت شد پروژه بازگشت این مربی با شکست بسته شد. 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال پروژه فریب هواداران استقلال و گرفتن یک جام با موفقیت به پایان رسید.

هواداران فهیم باشگاه بزرگ استقلال

متاسفانه طی روزهای گذشته، تلاش های باشگاه استقلال  برای بازگشت آقای آندره آ استراماچونی به نتیجه  نرسید و نظر به محدودیت های قانونی و زمانی،  پرونده بازگشت ایشان برای این فصل  مختومه اعلام می گردد.

از همه شما هواداران برای همراهی تان سپاسگزاریم و ان شاالله با عملکرد درخشان در فصل آینده لیگ برتر پاسخ اعتمادتان را خواهیم داد.و امید داریم با توجه به حفظ تمامی بازیکنان ارزشمند خود در آستانه جام باشگاه‌های آسیا در دوحه قطر با حمایت های روحیه بخش خود، برگ زرین دیگری بر تالار افتخارات پر افتخارترین تیم باشگاهی ایرانی در آسیا بیافزاییم.

به گزارش استقلال نیوز، باورمان نمی شود انگار قرار نیست در این باشگاه بزرگ مدیری با کفایت پیدا شود که بازی با احساسات هواداران برایشان سرگرمی نباشد.

از زمان به قدرت رسیدن مسعود سلطانی فر تا به امروز هر سال بساط استقلال همین بوده و بس و متاسفانه مدیرانی که در این سالها بر میز قدرت نشسته اند یکی از یکی نالایق تر و بی کفایت تر بوده اند.

دلخوش کردن میلیون ها هوادار و گرفتن یک جام از بی شرفی مدیرانی است که امروز بر سکان مدیریت استقلال و ورزش کشور تیکه زده اند.

 انگار قرار نیست این لجنبازی وزیر بی کفایت و دُردانه لوسش پایان یابد و قرار است میلیون ها هواداران بازیچه حماقت های کسانی شوند که بوی از شرافت و مردانگی نبرده اند.

چند سال؟ تا کی قرار است سکوت کنیم و دم نزنیم و دلخوش فصلی تازه باشیم و معجزه ای که هیچگاه اتفاق نمی افتد؟

دروغ ها و رفتارهای کثیف مدیران استقلال در این سالها آنقدر پُر تکرار بوده است که باور نمی کنیم این همه مدیر با تفکرات متفاوت همگی یک مسیر را ادامه دهند.

مگر اینکه تمامی آنها توسط شخصی دیگر اجراء ماموریت کنند وگرنه چگونه است که تمامی مدیران استقلال در این سالها دروغگویی و بی شرفی را به خوبی معنی می کنند؟

داستان استراماچونی به پایان رسید و امروز با بسته شدن پرونده این مربی هواداران استقلال بایستی متحدتر از قبل خواسته خود را فریاد بزنند امروز دیگر کسی از گزند هواداران در امان نخواهد بود.

شخص اول ورزش کشور و مدیر گماشته اش در باشگاه استقلال می باید بخاطر بازی با احساسات هواداران از سمت خود برکنار شوند و این مهم باید خواست تک تک هواداران مظلوم استقلال باشد تا یک بار برای همیشه فساد و نجاست را از مدیریت باشگاه استقلال پاک کنیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ سکوت مدیران باشگاه استقلال غیر قابل قبول است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۷ شهریور

پ سپتامبر 17 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۷ شهریور ...