پاسخ مدیرعامل نساجی به مدیر استقلالی: هوایی کردن سرمربی یک تیم دیگر اخلاقی است؟!

به گزارش مشرق، علی امیری در خصوص اظهارات حجت نظری عوض هیات مدیره باشگاه استقلال که مدعی شده اصول اخلاقی را در جذب محمود فکری رعایت کردیم (اینجا ببینید) اظهار داشت: طبیعی است آقای حجت نظری به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال چنین حرفی را بزنند اما من به عنوان نماینده و مدیرعامل باشگاه نساجی باید از منافع باشگاه و تیمم دفاع کنم. از آقای نظری سوال می کنم آیا هوایی کردن یک سرمربی برای فسخ قرارداد رعایت اصول اخلاقی است؟

وی افزود: آقای نظری در جلسه با مدیریت باشگاه نساجی حضور پیدا کرد و پیشنهاد باشگاه ما را شنید، او حتی مدعی شد نظر ما را به هیات مدیره استقلال منتقل می کند اما به یکباره شاهد فسخ قرارداد سرمربی تیممان بودیم. ما در حال برنامه ریزی برای لیگ بیستم بودیم، به سرمربی تیممان اعتماد کردیم، طبق برنامه های او پیش رفتیم، بازیکن جذب کردیم، اردوی کیش را هماهنگ کردیم اما در عرض 3 روز همه وضعیت نساجی را به هم ریختند و مدعی هستند کار اخلاقی انجام داده اند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص اینکه خیلی ها می گویند وی سابقه کار در استقلال را داشته و حتی محمود فکری در مصاحبه خود تاکید کرد که به خاطر استقلالی بودن آقایان حدادیان و امیری انتظار همکاری داشته است عنوان کرد: من از شما سوال می کنم، آیا چون من زمانی در استقلال مسئولیت داشتم باید منافع باشگاه نساجی، مردم مازندران و هزینه هایی که مالک باشگاه انجام می دهد را زیر پایم بگذارم؟

بیشتر بخوانید:
 

تکرار یک اتفاق غیر حرفه‌ای و تأسف برانگیز در استقلال/ آبی‌ها از یک سوراخ چند بار گزیده شدند!

وی خاطرنشان کرد: مگر من زمانی که در استقلال حضور داشتم کم کاری کردم؟ آن زمان هر بازیکنی که مد نظر مدیریت و کادر فنی استقلال بود را جذب کردم چون وظیفه ام این کار بود. الان هم  وظیفه ام این است که در خدمت باشگاه نساجی باشم و از حق این تیم دفاع کنم. من فکر نمی کنم هیچ فردی به لحاظ حرفه ای در کار خود کم کاری کند، چون این کار انسانی نیست.

امیری با اشاره به آخرین وضعیت کادر فنی این تیم بعد از جدایی محمود فکری عنوان کرد: بعد از اینکه سرمربی تیم ما کارش را نیمه کاره رها کرد با گزینه های مختلفی برای هدایت تیم وارد مذاکره شدیم. از برخی مربیان برنامه و خواسته هایشان را مکتوب دریافت کردیم و آنجا مطمئن شدیم که برای گرفتن حق نساجی از کادر فنی گذشته اشتباه نکردیم. با شرایطی که به وجود آمد در این مقطع تغییر کادر فنی باشگاه را دچار چالش های بسیار زیادی می کرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تاکید کرد: برخی مربیان در برنامه خود خواستار تغییر کلی کادر فنی و عقد قرارداد با چند دستیار دیگر بودند، از طرفی برخی بازیکنان ما هم مد نظر آنها نبودند و در حالی که هنوز برای ما بازی نکردند باید از تیم جدا می شدند و قاعدتا باید پول آنها را پرداخت می کردیم چون قرارداد رسمی امضا کرده ایم. از سوی دیگر چند بازیکن جدید مد نظر کادر فنی جدید بود که آنها را هم باید جذب می کردیم. شما دقت کنید با یک جدایی، باشگاه نساجی چقدر ضرر می کرد؟

وی یادآور شد: به همین دلیل بعد از مشورت با افراد فنی، اعضای هیات مدیره باشگاه و حتی برخی  از بازیکنان روی انتخاب آقای فاضلی به جمع بندی رسیدیم. دکتر وحید فاضلی یکی از بهترین مربیان و با دانش ترین مربیان در فوتبال ایران است که در فصل گذشته طراحی تمرینات تیم نساجی را هم بر عهده داشت.او یک مربی تحصیلکرده و با سواد است و مطمئنا باشگاه نساجی از انتخاب فاضلی روسفید خواهد شد. از آنجا که خود وی در بستن تیم ما به سرمربی فصل گذشته مشورت داد، بهترین گزینه برای حفظ منافع فنی و باشگاهی نساجی انتخاب همین مربی بود.

امیری تاکید کرد:اگر به اخبار همین چند وز دقت کنید متوجه می شوید که خیلی از مربیان خواستار جذب این مربی بودند اما  ما چون از توانایی وی باخبر بودیم در اولین اقدام او را حفظ کردیم. شما مطمئن باشید وحید فاضلی که مرد در سایه باشگاه نساجی در فصل گذشته بود امسال با کمک همکارانش به یکی از مربیان موفق ما تبدیل خواهد شد. ما باید به او فرصت بدهیم و کادر مدیریت باشگاه نیز از وی حمایت خواهد کرد. او  از حمایت قاطع مالک و اعضای  هیات مدیره هم برخوردار است و مطمئنا با امکانات و بستر مناسب وی را به سمت موفقیت هدایت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: خوشبختانه باشگاه نساجی اصولی را در پیش گرفته که در اولین سال حضور در لیگ برتر باعث خوشحالی هوادارانش شد. مطمئن باشید با شیوه مدیریتی فعلی و با بستری سازی مناسب توسط مالک باشگاه و حمایت اعضای هیات مدیره فاضلی هم در تیم نساجی موفق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این بین هواداران واقعی نساجی به هوش باشند و به افرادی که قصد ایجاد حاشیه سازی دارند توجه نکنند. همانطور که باشگاه نساجی از دو فصل پیش بعد از 24 سال راهی لیگ برتر را در پیش گرفت، و در سال اول حضورش نگاه ها را به خود جلب کرد، مطمئنا این راه با حمایت هواداران فهیم مازندرانی و همچنین بقیه ارکان باشگاه میسر خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرپرست تیم فوتبال استقلال مشخص شد

ش اکتبر 10 , 2020
 به گزارش مشرق، با اعلام احمد مددی، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال منصوب شد. پرویز مظلومی از پیشکسوتان خوش‌نام باشگاه استقلال است که در دهه ۵۰ و ۶۰ برای این تیم بازی می‌کرده است. مظلومی سال‌ها به عنوان دستیار در کنار مرح...