پاسخ باشگاه استقلال به صحبت های آذری: شما بابت خیلی مسائل باید عذرخواهی کنید

باشگاه استقلال

باشگاه استقلال در پاسخ به صحبت های سعید آذری گفت: اگر نیاز به عذرخواهی باشد کسی که باید عذرخواهی کند شما هستید که چشمتان را به روی حقیقت بسته اید.

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته تیم فوتبال استقلال برابر فولاد به میدان رفت که فارغ از نتیجه نهایی، این بازی اتفاقاتی را به همراه داشت که در واکنش به آن سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد که عادت دارد از آب گل آلود ماهی بگیرد به باشگاه استقلال حمله کرد و رفتار محمود فکری را مورد سرزنش قرارداد.

در همین رابطه باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که معروف است به گرفتن ماهی از آب گل آلود، در صفحه شخصی خود مطالبی نوشته که البته به آنها پاسخی نمی‌دهیم اما حتما آقای آذری آخرین کسی است که می‌تواند درس اخلاق دهد.مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که معروف است به گرفتن ماهی از آب گل آلود، در صفحه شخصی خود مطالبی نوشته که البته به آنها پاسخی نمی‌دهیم اما حتما آقای آذری آخرین کسی است که می‌تواند درس اخلاق دهد.
کسی که تا همین چند روز پیش توسط کمیته اخلاق به دلیل مصاحبه‌های خلاف اخلاق و فرهنگ محروم شده بود و با من بمیرم، تو بمیری، مجوز حضور در فوتبال را به دست آورد اصلا در جایگاهی نیست که در مورد اخلاق و فرهنگ صحبت کند.
باشگاه استقلال فیلم‌های زیادی از فحاشی‌های دیروز برخی اعضای کادر فنی فولاد خوزستان دارد که می‌تواند آنها را در فضای مجازی منتشر کند، کما اینکه نتیجه این رفتارهای خلاف ادب و اخلاق، یک کارت زرد و یک کادر قرمز به اعضای نیمکت این تیم بود ولی چون در مکتب استقلال انتشار فیلم‌های مخفیانه و به شیوه جاسوسی جایی ندارد، از انتشار آنها خودداری می‌کند، با این وجود به آقای آذری که در چند سال گذشته از هیچ توهین و تهمتی به مسئولان باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان کوتاهی نکرده تذکر می‌دهیم حتما ایشان آخرین کسی است که می تواند کلاس اخلاق بگذارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

بیانیه باشگاه استقلال خطاب به فولادی های هوچیگر؛ نکونام از دستیارانش درخواست شلوغ بازی می کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ ریکاوری استقلالی ها در سالن چند منظوره؛ شیخ از تمرین منع شد!

ش نوامبر 21 , 2020
تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با فولاددر یک سالن چند منظوره برگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از شکست مقابل فولاد خوزستان امروز(شنبه 1 آذر 99) از ساعت 15:00 در سالن و...