پاستورلو افشا کرد/ هیچ اقدامی از سوی باشگاه استقلال برای بازگشت استرا انجام نشده است!

آندره‌آ استراماچونی

در حالی که مدیران استقلال بلافاصله پس از شکست مقابل تراکتور، ارسال پیش قرارداد برای بازگشت آندره آ استراماچونی را به هوادارن وعده دادند اما مدیر برنامه های این مربی این موضوع را تکذیب کرد

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه هواداران استقلال بی‌صبرانه در انتظار شنیدن خبر رسمی بازگشت استراماچونی به این تیم بودند، فدریکو پاستورلو مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی در پستی اینستاگرامی فاش کرد هیچ مذاکره‌ای برای بازگشت این مربی با مدیران استقلال صورت نگرفته است!

پست اینستاگرام پاستورلو

با استناد به برخی بیانیه های رسمی باشگاه استقلال و گزارش چندین رسانه در خصوص بازگشت احتمالی آندره آ استراماچونی به کادر فنی باشگاه استقلال، فرصتی دست داد تا در خصوص این ماجرا شفاف سازی هایی انجام دهم. در برهه کنونی، هیچ اقدام جدی ای از سوی باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی انجام نشده است. همچنین با توجه به دعوای حقوقی میان طرفین پیش از رفتن به فیفا، بنا به دلایل محرمانه مجاز به انتشار شفاف سازی های بیشتر نیسیتیم. استقلال نیز هم اکنون در مرحله مهم و حساسی از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و بنابر این افزایش انتظارات به سود هر دو طرف نیست. با آرزوی موفقیت و بهترین ها برای باشگاه استقلال که هوادارانی دوست داشتنی دارد.

فدریکو پاستورلو

به گزارش استقلال نیوز، حال باید منتظر ماند و دید واکنش سعادتمند و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به این پست اینستاگرامی چه خواهد بود.آنطور که مشخص و واضح است استراماچونی خواهان بازگشت به استقلال است اما در ایران عده‌ای تنها به دنبال فریب افکار عمومی و بازی دادن هوادارن استقلال هستند.

بعد از اینکه حواشی ایجاد شده بر سر بازگشت استرا یک جام را از استقلال گرفت، در کانال رسمی تلگرام این باشگاه اطلاعیه‌ای قرار گرفت که صراحتا در آن اعلام شد: " از امشب رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود. امیدواریم در فصل آتی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. "

آیا باز هم مدیران گماشته شده توسط وزارت ورزش هواداران استقلال را دسیسه بازی‌های ابلهانه خود کرده‌اند؟

آیا بازی با نام استرا برای برهم زدن تمرکز کادرفنی وقت و بازیکنان برای حبه کردن جام به زنوزی‌زاده بود؟

منتظر واکنش رسمی باشگاه استقلال در این خصوص می‌مانیم و فعلا عکس‌العمل تندی نشان نخواهیم داد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

جانلوکا دی‌مارتزیو: استراماچونی و استقلال منتظر تایید فدراسیون فوتبال ایران/ #استراماچونی_را_برگردانید

وریا غفوری: هیچ مشکلی از جانب استراماچونی برای بازگشت نیست؛ #استراماچونی_را_برگردانید

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درودگر: استقلال ایمیل استراماچونی را به مردم نشان دهد/برنامه ریزی مدیران این تیم برای برکناری مجیدی بود

ش سپتامبر 12 , 2020
به گزارش مشرق، صادق درودگر در خصوص بازگشت استراماچونی به تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: در این چند وقت من تلفنم بسیار زنگ می‌خورد به خاطر اینکه در بعضی از کانال‌های فضای مجازی شماره تلفنم را منتشر کردند و هواداران استقلال هر ساعت و دقیقه به من زنگ می...