پادوانی: فکر نمی کردم در ایران این‌ اندازه محبوب باشم

به گزارش مشرق، پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال این روزها در کشورش تحت مداوا قرار دارد. وی اعلام کرد دوست دارد هرچه زودتر راه رفتن را آغاز کرده تا بتواند به جرگه مربیان بپیوندد. با پادو که این روزها در تعطیلات کریسمس به سر می‌برد، درخصوص شرایط خودش، عملکرد استقلال و همچنین پیش‌بینی‌اش از قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ همکلام شدیم.

برزیل خوش می‌گذرد؟

شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. همین که در ایام کریسمس کنار خانواده‌ام حضور دارم، برایم باارزش است. جا دارد باز هم از مسوولان استقلال تشکر کنم که مقدمات حضور مرا در برزیل فراهم کردند.

شرایطت نسبت به گذشته فرق کرده است؟

خب در کشور خودم وقت بیشتری را در فیزیوتراپی پشت سر می‌گذارم چون می‌خواهم کم‌کم راه رفتن را شروع کنم. البته در تهران کمی این کار را انجام می‌دادم اما الان تلاشم را بیشتر کرده‌ام که راه رفتن در خانه را هم از سر بگیرم.

در شب کریسمس چه آرزویی داشتی؟

آرزوی سلامتی برای خودم و همه مردم زیرا هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی نیست. من در گذشته شرایط خیلی سختی داشتم اما با تلاش پزشکان توانستم کمی بهبود یابم. می‌خواهم هرچه زودتر در فوتبال مشغول به کار شوم و بتوانم تجربیاتم را در اختیار سایرین بگذارم.

در این مدتی که در ایران حضور نداشتی، کدام یک از بازیکنان استقلال با تو در تماس بودند؟

اکثر بازیکنان استقلال از طریق اینترنت پیگیر احوالم هستند. فکر نمی‌کردم در ایران آن‌قدر محبوب باشم. فرشید، مهدی رحمتی، آرمین و حتی شفر و اعضای کادر فنی هم با من تماس گرفته و حالم را پرسیده‌اند. برایم جالب بود که شفر می‌گفت هرچه زودتر خوب شو و به ایران بازگرد.

می‌دانی که نامت به عنوان مربی آنالیزور در فهرست استقلال قرار دارد.

قبل از اینکه از ایران بروم این موضوع را به من اطلاع دادند. من خاطرات خیلی خوبم از حضورم در استقلال دارم و هنوز هم هواداران برایم کامنت می‌گذارند و پیگیرم هستند. تمام تلاش من این است که هرچه زودتر به ایران بازگردم.

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنید؟

با توجه به اینکه از نظر زمانی اختلاف زیادی داریم نمی‌توانم بازی‌ها را تماشا کنم اما از طریق اینترنت، اخبار و نتایج تیم را دنبال می‌کنم. شرایط تیم بهتر شده است. بازیکنان به یک هماهنگی خوبی رسیدند و فکر می‌کنم که دوباره در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان بهتر شود.

استقلال در بازی آخرش در نیم‌فصل از داوری خیلی لطمه خورد؟

بله، اتفاقاً صحنه‌های آن بازی را در اینترنت تماشا کردم. برایم جالب بود که داور آن صحنه را نگرفت. چطور ممکن است داور نبیند بازیکن استقلال یک متر عقب‌تر بود. به هرحال اشتباهات داوری زیاد شده و استقلال هم از این اتفاق خیلی ضربه خورده است. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شود.

گرو و نیومایر هم از استقلال جدا شده‌اند.

برخی از بازیکنان خارجی نیاز به زمان دارند تا بتوانند در تیم‌های جدید خود عملکرد خوبی داشته باشند. گرو و نیومایر نتوانستند با شرایط کنار بیایند شاید اگر یک بار دیگر به ایران بیایند، شرایط بهتر شود.

به نظرت استقلال قهرمان می‌شود؟

در فوتبال ایران هیچ چیزی غیرممکن نیست همه تیم‌ها که در بالای جدول قرار دارند، امتیازات مشابه دارند و هر تیمی بتواند در ابتدای نیم‌فصل دوم امتیازات لازم را جمع‌آوری کند، مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد قراب: در نیم فصل دوم عالی خواهیم شد؛ در آسیا هم می توانیم موفق باشیم

پ دسامبر 27 , 2018
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما باید...