پادوانی: به زودی برمی گردم

به گزارش مشرق، لئوناردو پادووانی مدافع سابق استقلال همچنان در برزیل مشغول تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند هر چه زودتر راه رفتن را آغاز کند. با پادو در خصوص شرایط استقلال، رفتن شفر و آخرین وضعیت خودش صحبت‌های را انجام دادیم.

*از شرایط جسمانی خودت صحبت کن؟

خدا را شکر شرایط بهتری دارم و هر روز چند ساعت به تمرینات فیزیوتراپی می‌پردازم تا بتوانم راه رفتن را کم کم آغاز کنم. همه چیز خوب است و در صحبتی که با پزشکان کردم فکر می‌کنم شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر است.

* چه زمانی می‌توانی به طور کامل راه بروی؟

پزشکان ابراز امیدواری کردند که در کمترین زمان ممکن این اتفاق برایم بیفتد. خودم که خیلی امیدوار هستم تا بتوانم مثل گذشته بهبودی کامل را به دست بیاورم.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ۲۰۰ هزار دلار گم شده و دخالت وزیر در قرارداد «شفر»

* چه زمانی قرار است دوباره به ایران بیایید؟

شاید شما باور نکنید خیلی دلم برای ایران تنگ شده است و دوست دارم هر چه زودتر دوباره بتوانم ایرانی‌ها و طرفداران استقلال را از نزدیک ببینم. در این مدتی که من مشغول مداوای خودم بودم هواداران استقلال بارها در پیام‌هایی مرا مورد لطف خود قرار دادند و همین انگیزه مرا بیشتر از گذشته کرد. فکر نمی‌کردم اینقدر در ذهن هواداران استقلال مانده باشم.

* بازی‌های استقلال را پیگیری می‌کنی؟

خیلی از مواقع خلاصه بازی‌ها را می‌بینم زیرا از نظر زمانی خیلی تفاوت ساعتی داریم. فکر می‌کنم استقلال امسال خیلی بدشانس بود نتوانست یک عنوان قهرمانی به دست بیاورد. در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری این تیم را خیلی اذیت کرد.

* حتی در بازی مقابل نفت آبادان یک گل استقلال را هم داور مردود اعلام کرد؟

آن را در اینترنت دیدم. فکر می‌کنم بسیار واضح بود که مهدی (قائدی) توپ را از داخل زمین پاس داده است. قبل از آن هم هیچ آفسایدی نبود که داور بخواهد آن را بگیرد و نمی‌دانم چرا داور آن گل را مردود اعلام کرد. البته در خیلی از بازی‌ها هم استقلال می‌توانست برنده از زمین خارج شود.

* پرسپولیس دوباره در آستانه قهرمانی قرار دارد؟

آنطور که من می‌دانم آنها در چند بازی آخرشان نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و هر چه اندوخته دارند از نیم فصل اول است. به هر حال تیم‌های دیگر نتوانستند شرایط خوبی داشته باشند و پرسپولیس توانست از این فرصت بهترین استفاده را بکند.

* از بازیکنان استقلال با کدامیک در ارتباط هستی؟

اکثر بازیکنان استقلال با من در تماس بوده و پیگیر شرایطم هستند. خیلی از آنها به من می‌گویند برگرد که دلمان برایت تنگ شده است که من هم گفتم در اولین فرصت ممکن این کار را انجام خواهم داد. واقعاً از بازیکنان استقلال ممنون هستم که مرا فراموش نکرده‌اند.

* رفتن شفر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

به هر حال شفر مربی حرفه‌ای بود و فصل گذشته نتایج درخشانی را به دست آورده بود اما مدیران تصمیم گرفتند که با وی قطع همکاری کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک میلیارد به من بدهید استقلال را قهرمان کنم

پ مه 16 , 2019
به گزارش مشرق، پرویز برومند، پیشکسوت استقلال حسابی از اوضاع کنونی این تیم و اعتصاب بازیکنان شاکی است و عقیده دارد بازیکنان در شرایط کنونی نباید باشگاه را تحت فشار قرار دهند. با او در این خصوص گفتگویی انجام دادیم:* بازیکنان استقلال به‌خاطر نگرفتن حق و ح...