پاتوسی در استقلال می ماند؟

به گزارش مشرق، آیاندا پاتوسی درباره نیم‌فصلی که برای استقلال بازی کرد با ما حرف زد و گفت دوست داشته نتایج دلخواه هواداران استقلال را کسب کند ولی نتوانسته است.
 
* بازی با سپیدرود چطور بود؟
با تیم باانگیزه‌ای بازی داشتیم و می‌دانستیم سپیدرود برای اینکه در لیگ بماند دست به بازی انتحاری می‌زند. آن‌ها عزم جرمی داشتند ولی ما هم می‌خواستیم برنده باشیم.
 
* انگیزه شما چه بود؟
ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و این برای تیم با این همه طرفدار طبیعی است. ضمن اینکه ما در این دیدار می‌خواستیم سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را برای خودمان قطعی کنیم که این اتفاق هم در نهایت افتاد.
 
* فکر می‌کردی تیمت قهرمان شود؟
با نتایجی که در روز‌هایی که به استقلال آمدم گرفتیم به این موضوع شک نداشتم. می‌خواستیم قهرمان شویم و اگر در جدول نیم‌فصل دوم ببینید، ما بهترین تیم شدیم. بنابراین می‌توانستیم قهرمان هم بشویم.
بیشتر بخوانید:
* پس چه شد که این اتفاق رخ نداد؟
برخی مسائل دست به دست هم دادند تا این اتفاق نیفتد.
 
* از عملکرد خودت راضی هستی؟
من چیزی برای استقلال کم نگذاشتم. این اخلاق من است و هر جا بازی کنم همه توانم را می‌گذارم ولی وقتی در استقلال دیدم هواداران این تیم این همه به من محبت دارند و بعد از هر بازی کلی کامنت خوب می‌گرفتم این انگیزه در من بیشتر می‌شد که بیش از همیشه برای استقلال و موفقیتش تلاش کنم.
 
* پیش از این تماشاگرانی با این شور و حال دیده بودی؟
نه! واقعاً این طرفداران بی‌نظیر هستند. آن‌ها مستحق این بودند که یک جام از استقلال بگیرند ولی نشد. از این بابت خیلی ناراحت هستم و دوست دارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم روزی با استقلال جام بگیرم و قهرمانی را تقدیم هواداران خوبش کنم.
 
* درباره خداحافظی خسرو حیدری حرفی نداری؟
قطعاً روز خداحافظی از فوتبال برای همه ما فرا می‌رسد و این یک روز سخت برای همه ماست. فوتبال این‌قدر دوست‌داشتنی است که نمی‌توان از آن دور شد. به‌خصوص تجربه داشتن این تعداد تماشاگر در یک تیم اتفاق مهمی است که برای هر بازیکنی تکرار نمی‌شود و حتم دارم خسرو حیدری یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراتژی جدید استقلال برای تمدید قراردادها

ش مه 18 , 2019
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال صبح روز شنبه و بعد از مدت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که این باشگاه رسماً موضوع تمدید قراردادها را در دستور کار خود قرارداده و به همین دلیل روز جمعه بسته پیشنهادی خود را به وریا غفوری ارائه کرده است.بر اساس اطلاعیه باشگاه هم...