وینفرید شفر: چند بازیکن خسته را تغییر دادیم(به روز رسانی می شود)

وینفرید شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: شرایطمان سخت بود و چند بازیکن که خسته بودند را تغییر دادیم.

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان از هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتبال که با برتری آبی پوشان به پایان رسید، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* چند بازیکن خسته را تغییر دادیم

بعد از بازی که در قطر داشتیم و در بازگشت به ایران نیمه شب رسیدیم. شرایطمان سخت بود.چند بازیکن که خسته بودند را تغییر دادیم.

* امیدوارم ورزشگاه مقابل العین پر از هوادار باشد

ذهنیت و روحیه بازیکنان ما را دیدید آنها اشتیاق به کسب پیروزی داشتند و می‌خواستند برای هواداران برنده شوند.یک مشکل ما این بود که در هر دو نیمه فرصت‌های خوبی به دست آوردیم اما فقط یک گل زدیم حریف هم یک شانس خوب داشت که سیدحسین حسینی به خوبی دریافت کرد. از هواداران استقلال که در این هوای سرد و بارانی به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم امیدوارم ورزشگاه مقابل العین پر از هوادار باشد به آنها نیاز داریم  و نمی‌توانیم بدون کمک آنها موفق باشیم.

* باشگاه باید از تیم حمایت کند و برای تقویت تیم نیازها را فراهم کند

در بازی امروز فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری را از ابتدا بازی ندادیم منشا را هم تعویض کردیم دیروز هم گفتم باشگاه باید از تیم حمایت کند و ریکاوری و هر مسئله‌ای که برای تقویت تیم نیاز داریم را فراهم کند. بعد از بازی در قطر ما ساعت ۶ صبح به تهران رسیدیم و کارمان برای آماده‌سازی در این بازی سخت شد. با این حال نشان دادیم که شخصیت تیمی خوبی داریم ما برنامه‌ریزی می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی بعدی ما با العین امارات است. بعد از آن هم یک مسابقه دیگر داریم سپس به تعطیلات نوروز می‌رویم و بعد هم با پرسپولیس بازی خواهیم کرد. همه اکنون از دربی حرف می‌زنند اما تا آن زمان فرصت کافی داریم و تمرکزمان روی بازی‌ها است.

م

در حال بروزرسانی. . .

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مرزبان: مدیران فکر می‌کنند بازیکنان برده هستند

ج مارس 8 , 2019
به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان بعد از شکست ی&#1705...