وضعیت جدید گروه استقلال پس از باخت الدحیل

به گزارش مشرق، بازی اول شب پنجم گروه دوم سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با یک نتیجه بسیار عجیب همراه بود. الدحیل قطر که با کسب ۴ امتیاز از دو بازی اخیرش مقابل استقلال با ۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار داشت، امشب مقابل تیم بدون امتیاز گروه متحمل شکست شد.

الشرطه عراق در این دیدار موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد الدحیل گذشته و بعد از ۴ هفته لذت برد و کسب امتیاز در آسیا را بچشد. با این نتیجه صدرنشینی الدحیل فقط تا پایان بازی امشب تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان تداوم خواهد داشت و هر نتیجه ای در این دیدار رقم بخورد، نماینده قطر صدر را از دست می دهد.

در صورتی که بازی دو تیم استقلال و الاهلی با نتیجه مساوی به پایان برسد، سه تیم گروه به صورت همزمان ۸ امتیازی خواهند شد و در این شرایط این تیم استقلال خواهد بود که با تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل و الاهلی، هفته پنجم را با صدرنشینی به پایان می رساند. در این شرایط اما استقلالی ها با درصد ریسک بالاتری راهی هفته پایانی دور گروهی می شوند چرا که در صورت برابر شدن امتیازشان در هفته پایانی با الدحیل (در صورت پیروزی این تیم مقابل الاهلی و پیروزی استقلال مقابل الشرطه) این نماینده قطر خواهد بود که به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد؛ چرا که برنده بازی رودرو با استقلال شده است.

به این ترتیب پیروزی در این دیدار می تواند بهترین استفاده ممکن از شرایط فعلی برای شاگردان فرهاد مجیدی باشد چرا که آن ها در چنین حالتی می توانند با آرامشی بالا در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل الشرطه قرار گرفته و با کسب پیروزی احتمالی مقابل این تیم، مقتدرانه صدرنشین گروه سوم شده و راهی مرحله حذفی شوند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تساوی استقلال و الاهلی عربستان در نیمه اول

چ آوریل 28 , 2021
به گزارش مشرق، در جریان هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم استقلال ایران و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.بازی در دقایق ابتدایی در میانه میدان در جریان بود و استقلالی‌ها سعی...