وضعیت استقلال نگران کننده است

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر الشرطه عراق از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: استقلال در شبی که می توانست برنده باشد به دلیل شرایطی که برایش بوجود آمده بود نتوانست ۳ امتیاز را از آن خود کند. آبی پوشان در یک زمین بی کیفیت بازی کردند و این در روند تیمی پسران آبی تاثیر بسزایی داشت.

 

وی ادامه داد: استقلال موقعیت های زیادی را از دست داد و اگر این موقعیت ها به گل تبدیل می شد می توانست برنده این بازی باشد البته الشرطه عراق هم تیم بدنی نبود ولی اعتقاد دارم اگر تمامی بازیکنان استقلال حضور داشتند این تیم به راحتی برابر آبی پوشان شکست را پذیرا می شد.

بیشتر بخوانید:

عکس/جدول گروه استقلال بعد از اولین روز بازی‌ها

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد محمد دانشگر ادامه داد: از دانشگر بعید است بی تجربگی کند. او حالا به یک بازیکن پخته تبدیل شده و نباید به راحتی چنین رفتاری از او سر بزند. یک مدافع باید همیشه هوشیار باشد و بهترین عملکرد را در زمین داشته باشد. البته این اتفاق برای همه مدافعان می افتد اما بازیکنان با تجربه کمتر دچار اشتباه می شوند. بنابراین اعتقاد دارم دانشگر باید با آرامش و خونسردی بیشتری بازی کند تا تیم متضرر نشد.

عبداللهی افزود: همه پیشکسوتان و علاقه مندان استقلال شرایط را به خوبی درک می کنند و حالا وقت آن است که مجیدی را حمایت کرده، او را تنها نگذاشته تا او بتواند باحمایت هواداران و پیشکسوتان این راه سختی را که در پیش رو دارد با آرامش ادامه دهد. مجیدی یک مربی جوان است و نیاز به حمایت دارد و من امیدوارم روز یکشنبه هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی، سرمربی و بازیکنانشان را تنها نگذاشته و باحمایت از آنها ضامن موفقیت استقلال برابر ذوب آهن شده تا استقلال بتواند با برد برابر این تیم اصفهانی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمار جالب درباره گلی که استقلال به الشرطه زد

چ فوریه 12 , 2020
به گزارش مشرق، روز دوشنبه استقلال اولین نماینده ایران بود که در این فصل لیگ قهرمانان دیدار خودش با حریف عراقی را برگزار کرد. البته که با چند دقیقه تاخیر شهرخودرو هم به مصاف الهلال رفت. آبی ها در بازی روز دوشنبه در حالیکه برنده به رختکن رفتند ...