واکنش ژستد به نمایش ضعیف خود مقابل نساجی

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، ۲ تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی در حالی برگزار شد که پس از گذشت ۲۲ ماه از ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، تماشاگران در این بازی به استادیوم آمدند.

یکی از نکات این بازی، حضور دوم رودی ژستد در میدان برای استقلال بود. او پس از بازی مقابل تیم فجر سپاسی، برای اولین بار پا به استادیوم آزادی گذاشت و ۷۴ دقیقه برای آبی‌پوشان به میدان رفت و پس از آن جای خود را به ارسلان مطهری داد.

برخی از کارشناسان و پیشکسوت‌های فوتبال نسبت به عملکرد ژستد مسائلی را مطرح کردند و معتقد هستند که این بازیکن باید هماهنگی لازم را با بازیکنان استقلال به دست بیاورد اما ژستد به این علت که هنوز پایش به گلزنی باز نشده است، از عملکرد خود رضایتی ندارد.

ژستد تاکید کرد که وظیفه مهاجم، گلزنی در بازی‌های تیمش است اما او معتقد است که نتوانسته در این مساله عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد.

رودی ژستد بازیکن فرانسوی تیم فوتبال استقلال درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان مقابل نساجی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من بازی بسیار سختی بود و شرایط سختی را در این بازی سپری کردیم. فکر می‌کنم ما باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. شانس‌هایی برای گلزنی در تقابل خود با تیم نساجی داشتیم که نتوانستیم از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم. من به خاطر این مساله و از موقعیت‌هایی که نتوانستیم استفاده کنیم ناراحت هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در بازی برابر نساجی رضایت دارید؟ گفت: بازی تیم ما برابر نساجی برای من بازی خوبی نبود چون وظیفه مهاجم گلزنی است و من در این امر ناموفق بودم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته نهم/ تساوی نوجوانان استقلال و پاس قوامین؛ سقوط آبی پوشان به نیمه دوم جدول!

ش نوامبر 20 , 2021
در هفته نهم لیگ نوجوانان، تیم فوتبال نوجوانان استقلال(تاج) مقابل نوجوانان پاس قوامین متوقف شد.          به گزارش استقلال نیوز، امروز شنبه 29 آبان، تیم‌های نوجوانان استقلال(تاج) و نوجوانان پاس قوامین در هفته هشتم&nb...