واکنش مدیر گل گهر به صحبت های مجیدی؛ دنبال دشمن فرضی نگردید

به گزارش مشرق، حیدر افسری در خصوص دیدار گل گهر سیرجان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود اگرچه آن کیفیتی که فوتبالدوستان انتظار داشتند را شاهد نبودیم ولی نتیجه تساوی به نظرم عادلانه بود. دو تیم بازی بسته و فیزیکی به نمایش گذاشتند و و در نهایت بدون گل به پایان رسید. به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد اظهارات فرهاد مجیدی پس از این بازی گفت: این صحبت‌ها واقعاً جای تعجب دارد و مشخص نیست چرا در موضوعی که اصلاً به ما ارتباطی نداشت حرفهای نامربوط زده شده است.

مدیر تیم گل گهر عنوان کرد؛ این درست نیست که سرمربی استقلال هربار که تیمش نتیجه مورد نظرش را نمی‌گیرد کسی را مقصر بداند و به قول آقای فغانی به ایشان توصیه می‌کنیم فرار رو به جلو نکند. استقلال با این هزینه سنگین ، بازیکنان و مدیریت با تجربه و حرفه ای باید جایگاهش در جدول و نتایجی که کسب کرده خیلی بالاتر از این باشد و متاسف هستیم پس از هر ناکامی به دنبال دشمن فرضی هستند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«انتقام سازمان لیگ از استقلال» به روایت پیشکسوت آبی‌پوشان

پ نوامبر 25 , 2021
به گزارش مشرق، حسن روشن درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: یک ساعت قبل از بازی گفتند دو بازیکن خارجی استقلال نمی‌توانند بازی کنند، همین موضوع به آنها شوک وارد کرد. گل‌گهر برای نباختن آمده بود. بازی...