واکنش مددی به نحوه میزبانی عربستانی‌ها

به گزارش مشرق، احمد مددی درباره حضور تیم فوتبال استقلال در شهر جده عربستان برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: میزبانی عربستانی‌ها رضایت‌بخش و رفتارشان محترمانه بوده است. پس از رسیدن به فرودگاه جده، خیلی معطل نشدیم و با دو دستگاه اتوبوس تا هتل ما را اسکورت کردند.

وی افزود: هتل اختصاص داده شده مورد تایید AFC است و خیلی افراد تردد ندارند. در هتل از اعضای تیم تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه پاسخ تست‌ها منفی بود. شام اعضای تیم نیز در اتاق‌ها صرف شد. میزبانی عربستانی‌ها تا اینجا خوب بوده و امیدوارم تا پایان مسابقات امکانات مدنظر ما تامین شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: زمین تمرین اختصاص داده شده به استقلال با تیم دیگری مشترک بود که به این موضوع اعتراض کردیم و گفتیم زمین تمرین باید اختصاصی باشد که با این مسئله موافقت کردند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خیال استقلالی‌ها بابت کرونا راحت شد

د آوریل 12 , 2021
به گزارش مشرق، روز گذشته و به محض ورود مجموعه تیم استقلال به هتل محل اقامت خود در جده، از کلیه اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد که با اعلام جواب این تست‌ها مشخص شد هیچیک از مجموعه تیم استقلال مبتلا به کرونا نیست. در همین راستا مجموعه استقلال بدون ...