واکنش سعید آذری به بیانیه استقلال

به گزارش مشرق، بعد از پایان بازی استقلال و فولاد خوزستان که با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد تمام شد، حواشی و اتفاقات این بازی همچنان ادامه دارد. باشگاه استقلال امروز باانتشار بیانیه‌ای مطالبی را علیه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد و دیگر اعضای این تیم منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

حمله تند باشگاه استقلال به سعید آذری

آذری هم که صبح امروز موضعگیری شدیدی را علیه توهین‌های محمود فکری در پایان بازی فولاد و استقلال داشت، به بیانیه جدید باشگاه استقلال به این شکل واکنش نشان داد:

راست می‌گویید من برای خیلی از چیزها باید عذرخواهی کنم. اول باید عذرخواهی کنم که جای دکتر واعظ آشتیانی، دکتر قریب، حاج کاظم اولیایی و دیگر فرهیختگان نه چندان دور استقلال را نمی‌شود به این سادگی پر کرد.

دوم به این خاطر که ظاهراً توهین به نوامیس برای برخی اینقدر پیش پا افتاده است که آن‌را با مصاحبه علیه ارکان برخی سیستم‌ها مقایسه می‌کنند و برایشان اهمیتی ندارد که به نوامیس یک استان و مردم هوادار یک تیم و خانواده مربیان آن تیم به آسانی مقایسه می‌شود.

سوم به خاطر اینکه تمرکز این را نداشتند که ۱۰ دقیقه تیمشان با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد و متوجه نبودند.

چهارم به خاطر اینکه نمی‌دانستم کسانی که در رسانه ملی مانند آب خوردن آبروی برادر مسلمان خود را می‌برند در حالی که ماه‌ها کنار هم نان و نمک خورده‌اند به زیرمجموعه خود نمی‌گویند که هرچه به دهانتان می‌آید را نباید در میدان ورزش به دیگران بگویید.

پنجم منِ بچه پایین شهر بازهم از طرف شما بالانشین‌های متمدن از کسانی که این صحنه‌های ناهنجار توهین به نوامیس را دیدند، عذرخواهی می‌کنم.

ششم از اینکه در نهایت متوجه نیستم یا خودم را به عدم توجه زده‌ام که عیار انسان‌ها در روزهای سخت مشخص می‌شود و همه قدرت مردان در بین خودشان مطرح است و پای نوامیس را در آوردگاه ورزشی وسط معرکه نمی کشند عذر می‌خواهم البته بازهم از طرف شما.

در پایان از همه آن موج عظیم و فرهیخته که دل به شما خوش کرده‌اند و فکر می‌کنند شما کشتی آنان را به ساحل نجات می‌رسانید عذر می‌خواهم چون دل سپردن به شما دل سپردن به سراب است و سراب را پایانی به جز هلاکت نیست. از شما هم عذر می‌خواهم برای اینکه فکر کردم برایتان نوامیس حریفانتان قابل احترامند ولی بسی اشتباه فکر کردم و کاش نگفته بودم، کاش گفته بودم به خاطر توهین شما به مجموعه ما، ما را عفو بفرمایید. ما اشتباه کردیم مورد توهین شما قرار گرفتیم.

نردبان این جهان ما و منی است

عاقبت این نردبان بشکستنی است»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فکری دفاعی برای تعویضی که کرد دارد؟

ش نوامبر 21 , 2020
به گزارش مشرق، عرفان حاج‌بابایی: استقلال در شرایطی که با یک گل از حریف خود جلو افتاده بود، بهترین فرصت را داشت تا با استفاده از این برتری و ضعیف شدن روحیه حریف، بازی را اصطلاحا بالا نگه دارد و بتواند ضربات بعدی را به حریف بزند. با این حال درست چند لحظه...