واکنش بازیکن جدید استقلال به شایعه پرسپولیس بودنش

به گزارش مشرق، سعید واسعی درباره پیوستنش به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اگر مشکلی پیش نیاید، امروز رضایت‌نامه‌ام از سوی باشگاه پیکان صادر خواهد شد تا در خدمت استقلال باشم. آرزوی هر بازیکنی است که لباس مقدس استقلال را بپوشد و در نیم‌فصل هم قرار بود به این تیم بزرگ بیایم. تمام تلاش را می‌کنم که در این تیم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانیم در کنار بازیکنان، قهرمانی برای استقلال کسب کرده و روزهای خوب این تیم را تکرار کنیم.

وی درباره اینکه در سال‌های اخیر برخی از بازیکنانی که به استقلال و پرسپولیس پیوسته‌اند، نتوانسته‌اند به مانند تیم‌های قبلی‌شان نمایش خوبی داشته باشند، گفت: آدم هر جایی که می‌خواهد برود، فکر می‌کند. استقلال تیم بزرگی است و توقع در این تیم بالا است. باید بی‌وقفه تلاش کنیم تا روزهای قهرمانی را با استقلال تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید:

مرادمند با استقلال بست، واسعی آبی پوش شد

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث‌هایی که در مورد پرسپولیسی بودن او مطرح شده است، تصریح کرد: بحث پرسپولیسی بودن من شیطنت برخی‌هاست. در یک برنامه تلویزیونی، مجری برنامه از من پرسید که طرفدار کدام تیم هستی که گفتم از بچگی طرفدار یک تیم بودم، سپس پرسید دوستان پرسپولیسی بیشتر داری یا استقلالی که گفتم دوستان پرسپولیسی‌ام بیشتر هستند، اما من دوستان استقلالی دوست داشتنی زیادی دارم. امیدوارم بتوانم استقلالی‌ها را رو سفید کنم.

واسعی درباره واکنش هواداران استقلال به حضورش در جمع آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: پیام‌هایی که در صفحه شخصی‌ام از هواداران می‌رسد خوشحال‌کننده است. امیدوارم آن عملکردی که از من توقع دارند را به نمایش بگذارم و برای تیم بزرگ استقلال مثمرثمر باشم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز دردسر استقلال و مظاهری با شکایت تراکتور

د سپتامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق، رشید مظاهری پس از فسخ یک طرفه قرارداد خود با باشگاه تراکتور تبریز روز گذشته با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.  البته مدیران تراکتور اعتقاد دارند وی به شکل غیرقانونی این قرارداد را فسخ کرده است و طبق قوانین و آئین نامه ه...