واکنش آذری به بحرانی بودن شرایط ذوب‌آهن

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال که به شکست سه بر صفر تیمش منجر شد, گفت: پیش از بازی استقلال دو بازی سخت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده بودیم, بازی‌هایی که بار روانی بسیار بالایی داشت و تیم ما علاوه بر اینکه تخلیه انرژی شده بود از لحاظ روانی نیز تحت فشار قرار گرفته بود؛ چون در این بازی‌ها هر لحظه احساس می‌شود که ممکن است تیم حذف شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که تیم ما برای دیدار با استقلال این دو عارضه را داشت. در آن سو استقلال فوق‌العاده خوب از این شرایط استفاده و بازی را به نفع خودش تمام کرد. در این بازی عضله مسعود ابراهیم‌زاده از دقیقه ۲۵ با برخورد استوک پاره شده بود و این بازیکن با این وضعیت به بازی ادامه داد. اگر نگاه کنید هر سه گل‌مان را از یک سمت دریافت کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره حضور این تیم در انتهای جدول رده‌بندی و اینکه برخی اوضاع ذوب‌آهن را وخیم می‌دانند, تصریح کرد: ما به بازیکنان و منصوریان ایمان داریم. تیم ما هنوز ۲ بازی نسبت به سایر تیم‌ها کمتر انجام داده و اینکه یکسری جو‌سازی می‌کنند که ذوب‌آهن در بحران قرار گرفته, اینطور نیست و این حرف افراد غیر متخصص است. مطمئن باشید ذوب آهن در لیگ سرِ پا خواهد شد و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در آسیا خواهد بود. بهتر است عده‌ای نگران نباشند!

بیشتر بخوانید:

آذری: فتحی پیدا شده بود ولی دوباره گم شده!

آذری درباره دیدار ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی در هفته بیستم لیگ برتر, عنوان کرد: دو روز دیگر (پنجشنبه) با ماشین‌سازی بازی دشوار دیگری خواهیم داشت. این تیم مربی فهیمی دارد (رضا مهاجری) و تیم خوبی را درست کرده است.

وی راجع به فحاشی هواداران استقلال علیه رشید مظاهری گفت: این روز‌ها اگر این مسائل را در ورزشگاه‌ها نبینیم باید تعجب کنیم. با این حال وقتی این رفتار‌ها را از سوی هواداران فرهیخته استقلال دیدیم تعجب کردیم, واقعاً نفهمیدیم در بازی چه اتفاقی افتاد اما مسلماً به آدم‌های بزرگ توهین می‌شود. رشید بازیکن بزرگ و شایسته‌ای است و همیشه در موفقیت‌های ذوب‌آهن نقش بزرگی داشته است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درخصوص اینکه گفته می‌شود رشید مظاهری بعد از پایان فصل از ذوب‌آهن جدا خواهد شد, یادآور شد: رشید دیروز مصاحبه و این موضوع را تکذیب کرد, اما بازیکن وقتی آزاد می‌شود می‌تواند هرجا که دلش می‌خواهد و دوست دارد برود. همیشه به بازیکنانم قدرت انتخاب می‌دهم اما همانطور که دیروز هم گفتم از رشید می‌خواهم قبل از اینکه به جدایی از ذوب‌آهن فکر کند, سرنوشت بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند را نگاه کند. ذوب آهن خانه رشید است, جایی که او در آنجا بزرگ, معروف و تبدیل به یک بازیکن فوق‌العاده شده است.

آذری درباره وضعیت ساخت سکو‌های ورزشگاه فولادشهر و اینکه آیا این ورزشگاه برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا, آماده خواهد شد گفت: پیمانکار این پروژه کار را تعطیل کرده است چون با توجه به بارندگی و سردی هوا دیگر این سکوها به این زودی آماده نمی‌شدند, اما کار ساخت این سکو‌ها را تمام می‌کنیم و الان هم مشکلی برای میزبانی در رقابت‌های آسیایی نخواهیم داشت و برای این بازی‌ها این قسمت سکو‌ها را می‌پوشانیم.

وی در رابطه با عملکرد کریستین اوساگوآنا, بازیکن خارجی جدید ذوب‌آهن, گفت: از عملکرد این بازیکن راضی هستیم. اندازه پولی که داریم باید خرج کنیم, هرچند این هزینه‌ها در این وضعیت با بازیکنانی که برخی باشگاه‌ها جذب کرده‌اند قابل قیاس نیست. اوساگوآنا هم مانند سایر بازیکنان در بازی مقابل استقلال خسته بود, وگرنه می‌توانست قابلیت‌های بیشتری از خودش به نمایش بگذارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد دانشگر: شانس قهرمانی ما نسبت به دیگر مدعیان کمتر نیست؛ هیچ ترسی از حریفان آسیایی نداریم

س فوریه 26 , 2019
مدافع جوان استقلال گفت: استقلال یک باشگاه ...