واریز وجه به حساب استراماچونی غیرممکن است

به گزارش مشرق، کامران منزوی در خصوص برگزاری نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه‌ای که امشب با وزیر ورزش داشتیم بحث‌های مختلفی صورت گرفت که مهم‌ترین بحث ادامه همکاری با استراماچونی بود. علی‌رغم اینکه این مربی تا این لحظه چک خود را دریافت نکرده اما وزیر ورزش و جوانان دستور داد با توجه به علاقه مردم و طرفداران مسئله پیگیری و همکاری با این مربی به هر شکلی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

خروجی جلسه شبانه هیئت مدیره استقلال

وی افزود: متأسفانه زمانی که در جلسه حضور داشتیم شایعه شده بود نشست ما در یک ویلا برگزار می‌شود آن هم در خارج از تهران در حالی که جلسه ما در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و خروجی جلسه ما هم ادامه همکاری با استراماچونی بود. به عنوان عضو هیأت مدیر اعلام می‌کنم گزینه اول و آخر هیأت مدیره استراماچونی است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد:‌ شش ماه است که با این مربی همکاری می‌کنیم و در ماه‌های گذشته حقوق وی را پرداخت کردیم اما با توجه به گستردگی تحریم‌ها مکانیزم پرداخت برای ما محدود شده و در حال حاضر واریز وجه به حساب این مربی غیرممکن است. بهترین راه همین است که با کمک سفارت ایران در ایتالیا مطالبات این مربی در قالب یک چک پرداخت شود که تمامی امور این پرداخت انجام شده است.

وی افزود:‌ مبلغ مورد نظر سرمربی استقلال مطابق قوانین اروپا انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما افکار عمومی بداند امکان واریز مستقیم به حساب این مربی امکانپذیر نیست.

منزوی ادامه داد:‌ متأسفانه شایعاتی درست کردند که هیأت مدیره نمی‌خواهد استراماچونی به استقلال بیاید اما این موضوع کذب محض است و باز هم تأکید می‌کنم این مربی ایتالیایی گزینه مورد نظر ما برای ادامه همکاری است.

وی با اشاره به انتخاب ستار همدانی به عنوان سرپرست تیم استقلال گفت: ضمن تشکر از جواد زرینچه به خاطر زحماتش از فردا آقای همدانی سرپرستی تیم را برعهده خواهند داشت.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب پنجمین عضو این هیأت مدیره گفت: این موضوع به عهده وزیر محترم ورزش است ولی قرار شده نفر پنجم به زودی انتخاب و معرفی شود.

وی با اشاره به مبحث دیگری در جلسه امشب هیأت مدیره گفت: بودجه مورد نیاز باشگاه تا پایان سال امشب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمام تلاش برای تعیین این بودجه صورت بگیرد ضمن آنکه قبل از شروع تعطیلات نیم‌فصل قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شود.

منزوی ضمن گلایه از اتفاقات رخ داده در فضای مجازی گفت: به عنوان کسی که سال‌ها طرفدار استقلال بوده‌ام دلم از برخی اتفاقات می‌گیرد متأسفانه یک عده شایعات بی‌اساسی درست می‌کنند و همین باعث می‌شود هواداران پرشمار روی همین شایعات قضاوت اشتباه کنند. به جای آنکه تمرکزمان روی چگونگی همکاری با مربی تیم باشد متأسفانه الفاظی را به صورت پیامک به تلفن همراه ما ارسال می‌کنند که در شأن و شخصیت هواداران استقلال نیست و من مطمئن هستم آنهایی که این کار را انجام می‌دهند طرفداران استقلال نبودند.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف فتح‌الله‌زاده چه شد، گفتَ: این در اختیار مجمع است و قرار است این موضوع توسط رئیس مجمع تصمیم‌گیری شود.

منزوی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: بعد از بازی با پرسپولیس یک نفر شماره تلفن همراه من را در یکی از کانال‌های هواداری منتشر کرد. خدا خیرش بدهد ولی همین هوادارانی که امروز سنگ استراماچونی را به سینه می‌زنند پس از شکست مقابل پرسپولیس از این مربی انتقاد می‌کردند و به هیأت مدیره و ... توهین کردند اما آن روز ما ایستادیم چون می‌دانستیم راه ما درست است.

وی تصریح کرد: الان هم روی صحبتم با هواداران است که عجله نکنند و اجازه بدهند در یک فضای آرام برای ادامه همکاری با استراماچونی راه حل پیدا کنیم. ما فقط مشکل انتقال پول داریم و هیچ بحثی برای تأمین مبلغ قرارداد سرمربی‌مان وجود ندارد. استراماچونی از سیستم استقلال حذف شدنی نیست و این دستور وزیر است که به هر شکل ممکن او را حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: آنهایی که گفتند ما به دنبال مربی ایرانی هستیم آیا جواب خدا را می‌دهند؟ آیا وزارت ورزش که ما در آن جلسه برگزار کردیم ویلای خارج از تهران بود. به نظرم اگر هواداران کمی صبر و تحمل داشته باشند همه چیز درست خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمار فوق‌العاده خط آتش استقلال

چ دسامبر 18 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال تهران با درخشش شیخ دیاباته و مهدی قائدی دو مهاجم این فصل خود که مجموعا 15 گل برای آبی‌پوشان پایتخت در لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند، با زدن 32 گل بهترین خط حمله‌ی لیگ نوزدهم را در اختیار دارد. آبی‌های...