هنوز ۷ مسابقه باقی مانده؛ پرسپولیس حق ندارد ناامید شود

به گزارش مشرق، دربی ۹۸ عصر روز پنجشنبه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا کار پرسپولیس برای کسب ششمین عنوان قهرمانی متوالی بیش از پیش سخت شود. فرشاد پیوس در مورد تساوی در این دیدار، کمتر شدن شانس قهرمانی پرسپولیس، عملکرد مهاجمان سرخپوش و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر خواهید خواند:

*شهرآورد همیشه بازی جذابی است. در مجموع مسابقه جان‌داری را شاهد بودیم و حیف که این بازی برنده نداشت.

*پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و به نظر من حق تیم در این دیدار برتری بود. موقعیت‌های زیادی خلق شد اما فقط یکی از آنها گل شد. در مجموع تیم برتر میدان پرسپولیس بود و اگر هم قرار بود تیمی به برتری برسد آن تیم پرسپولیس بود.

هنوز ۷ مسابقه باقی مانده؛ پرسپولیس حق ندارد ناامید شود/ اگر قرار بود تیمی در دربی به برتری برسد آن تیم استقلال نبود

*دربی شرایط خاص خودش را دارد و منطقی نبود که تیم سرتاپا حمله شود اما روی یک اتفاق استقلال هم گلزنی کرد و بازی به تساوی‌کشیده‌ شد.

*تمیروف بازیکن خوبی نشان داد. تمیروف جنگنده و دونده بود و حیف که گل نزد. امیدوارم پای او هم به گلزنی باز شود.

*هنوز هفت مسابقه باقی مانده و از الان نباید نا امید شد. باید تا آخرین بازی بازیکنان باتمام قوا  در زمین حاضر شوند. هنوز بازی‌ها ادامه دارد و چیزی تمام نشده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گل‌محمدی حق داشت عصبانی شود/ پرسپولیس ۱۱ بازیکن هم داشت باز گل می‌خورد!

ش مارس 19 , 2022
به گزارش مشرق، سعید لطفی مدافع اسبق استقلال، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال و حواشی به وجود آمده در دربی ۹۸ همچنین حواشی بازی در بحث داوری و اعتراض‌های یحیی گل محمدی اظهاراتی را مطرح کرد.دربی را چطور دیدید؟ به نظرم یک بازی خیلی خوب بود. ...