هنوز پرونده پارس‌- استقلال ارسال نشده است

به گزارش مشرق، اعلام زمان بازی‌های معوقه هفته بیست و سوم توسط سازمان لیگ پیش از صدور رای کمیته استیناف، مورد اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم قرار گرفت.

علیرضا صالحی در خصوص زمان رسیدگی به پرونده دیدار معوقه دو تیم پارس‌جنوبی جم و استقلال گفت: اعتراض باشگاه پارس جنوبی به رای کمیته انضباطی به تازگی واصل شده است. این باشگاه هزینه دادرسی را پرداخت نکرده و پرونده هنوز به کمیته استیناف ارسال نشده است. 

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مسئولان پارس جنوبی باید خودشان پیگیر پرونده در کمیته انضباطی باشند؛ نه در رسانه‌ها و اگر پرونده ناقصی دارد، آن را کامل کنند. هر زمان این پرونده برای ما ارسال شود، سریعا به آن رسیدگی می‌کنیم؛ حتی اگر در روز تعطیل باشد.

بر اساس برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ، دیدارهای معوقه هفته بیست وسوم لیگ برتر(پارس‌جنوبی‌–استقلال و نساجی–فولاد) روز ششم مرداد برگزار خواهند شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زندی: آرزو دارم مربی استقلال شوم

د جولای 20 , 2020
به گزارش مشرق، فریدون زندی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال بنا به دلایل مختلف چند هفته نتیجه نگرفته بود، اما در بازی با صنعت نفت آبادان سه امتیاز را گرفت. امیدوارم این تیم در چند هفته پایانی هم نتیجه بگیرد و به اهدافش برسد. وی ...