همدانی رزومه‌اش با زرینچه را کنار هم بگذارد و بعد صحبت کند

به گزارش مشرق، رضا حسن‌زاده درباره وضعیت تیم فوتبال امید استقلال اظهار داشت: مشکل اصلی باشگاه استقلال زمین امام رضا (ع) بود. باید تشکری از مهندس فیاض شهردار منطقه 18 داشته باشیم که مشکلات این مجموعه را برطرف کرد. با تعویض زمین چمن و درست کردن رختکن‌ها، مجموعه امام رضا (ع) تبدیل به مکانی شد که تیم‌های پایه استقلال بتوانند در آنجا میزبان بازی‌های خود بوده و تمرین کنند.

«وقتی ابزار اولیه تمرین باشد، تیم‌ها در به در نمی‌شوند.»، وی با بیان این جمله در ادامه افزود: زمانی که تیم امید را تحویل گرفتیم، پنج بازیکن بیشتر نداشتیم. به سایر بازیکنان هر چقدر گفتیم که بمانید، گفتند باشگاه به تعهدات خود در قبال آنها عمل نکرده است. ما مجبور شدیم از هزار و 300 نفر در فصل تابستان تست بگیریم و در نهایت 17، 18 بازیکن به تیم اضافه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال با اشاره به شرایط تیم بزرگسالان این باشگاه هم گفت: تیم‌ها چون در سه چهار بازی اول آماده و هماهنگ نیستند، از این فرصت تیم‌های قدرتمند استفاده کرده و امتیاز جمع می‌کنند. در سه چهار بازی نخست، کسی انتظار خوب بازی کردن ندارد و فعلاً سه امتیاز مهم‌تر است. وقتی تیمی با وجود عدم هماهنگی به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد، شخصیت تیمی‌اش را نشان می‌دهد.

حسن‌زاده ادامه داد: استراماچونی به تازگی به استقلال اضافه شده و هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارد و زود است که درباره دو بازی صحبت کنیم. می‌توانیم بگوییم تغییرات استقلال زیاد بوده و رفته رفته بهتر می‌شود، اما این صحبت‌ها روی کاغذ است و نمی‌دانیم استقلال بازی بعدی چه نتیجه‌‌ای می‌گیرد. متأسفانه دو بازی که استقلال انجام داده، زیاد دلچسب نبوده است. شاید در دومین بازی بهتر بودند، اما در موقعیت‌سازی عملکرد خوبی نداشتند. وقتی موقعیت نباشد، دفاع امنیت ندارد و دقیقه 5+90 گل می‌خورد. این وسط داور را بکشیم چه فایده‌ای دارد؟ ما گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

وی با انتقاد از گلی که استقلال از فولاد دریافت کرد، گفت: دروازه‌بان‌ و مدافعان ما نباید کاری به هافبک‌ها و مهاجمان داشته باشند که آیا گل می‌زنند یا نه. دفاع و دروازه‌بان ما باید خودکشی کنند تا توپ وارد دروازه نشود. ما در بازی با فولاد سه چهار دروازه‌بان داشتیم نه یک دروازه‌بان، چرا که مدافعان ما به دروازه‌بان چسبیده بودند. دفاع ما نگاه می‌کرد و به زننده ضربه کاری نداشت. دفاع ما ایستاد تا ببیند دیگران چه کار می‌کنند. اینها ضعف است و باید گفت. اگر انتقاد نکنیم، فوتبالیست نبوده و نیستیم.

بیشتر بخوانید:
 

سرمربی تیم امید استقلال یادآور شد: مهم‌ترین مسئله فارغ از مسائلی که عنوان شد، سطح فوتبال ما بوده که چطور در اختیار استراماچونی قرار گرفته است. شاید الان استراماچونی متوجه شده که سطح فوتبال ایران همین است و بازیکنانی انتخاب کرده که در سطح متوسط هستند. استراماچونی تا این شرایط را برای خودش هضم کند، زمان نیاز دارد، اما این زمان منجر به قهرمانی استقلال نمی‌شود و ما در اما و اگر قرار می‌گیریم که فلان تیم مساوی کند یا فلان نتیجه را بگیرد تا استقلال شرایط بهتری پیدا کند. منظورم این نیست که استقلال قهرمان نمی‌شود، بلکه شرایط برای رسیدن به عنوان قهرمانی سخت می‌شود.

«استراماچونی می‌توانست از مربیان ایرانی کمک بگیرد، اما خودش تیم را جمع کرد.» حسن‌زاده با بیان این جمله افزود: نمی‌خواهم به این قضایا ورود کنم، اما باید بگویم عملکرد تیم استقلال در دو دیدار اخیر برای من دلچسب نبوده است. امیدوارم تیم استقلال در بازی بعدی به مراتب بهتر از دو بازی اول خود باشد و بتواند هفته سوم را با برد پشت سر گذاشته و از کورس عقب نماند. استقلال بعد از بازی سوم دربی را دارد و می‌تواند در شرایط خوبی قرار پیدا کند.

وی در پایان به اشاره به صحبت‌هایی که ستار همدانی در مورد سرپرستی جواد زرینچه انجام داده است، گفت: شنیده‌ام ستار همدانی در ارتباط با جواد زرینچه صحبت‌هایی کرده است. برای ستار زود است که درباره این مسائل صحبت کند و اگر حرف نزند، بهتر است. همدانی رزومه خودش و جواد را کنار هم بگذارد و بعد از آن درباره او صحبت کند! به همدانی بگویید روزمه خودت را ببین و بعد درباره سرپرستی صحبت کن!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۶ شهریور

ش سپتامبر 7 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۶ شهریور ...