هفته چهارم لیگ برتر/ آندره آ استراماچونی: پرسپولیس گران ترین تیم لیگ برتر است؛ کالدرون به فکر تیم خودش باشد

هفته چهارم لیگ برتر استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: سرمربی تیم حریف با داشتن گران ترین بازیکنان لیگ برتر نباید در مورد تیم های دیگر نظر بدهد 

 به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* دربی ایران یکی از مهمترین بازی های دنیا است

ما این را می دانیم که دربی یک از مهم ترین بازی های ایران و دنیا است. ما می دانیم که فقط با دو امتیاز به دربی رسیده ایم. این می تواند یک انرژی برای تیم ما باشد که با 110 درصد توانمان بازی کنیم. همانطور که به بازیکنانم گفتم، باید تهاجمی کار کنیم و نباید عصبی باشیم. باید با روحیه ای بالا وارد زمین شویم. ما مستحق گرفتن امتیازات بیشتری در سه بازی قبلی بوده ایم.

* ما به تیم حریف احترام می گذاریم

ما می دانیم که پرسپولیس تیمی است که سه دوره قبلی لیگ برتر را برده است. می دانیم که دو بازیکن به آنها اضافه شده اند. یکی از آنها مهاجم برزیلی است و دیگری کنعانی زادگان است. می دانیم که کالدرون سیستمش را تغییر داده و به سیستم برانکو برگشته است. ما به تیم قبلی خود احترام می گذاریم و باید فردا نشان دهیم که در زمین چه کاری خواهیم کرد.ین شویم. ما مستحق گرفتن امتیازات بیشتری در سه بازی قبلی بوده ایم.

* استقلال و هوادارانش مرا متقاعد به حضور در ایران کرد

مطمئنا اولین چیزی که من را متقاعد کرد تا به ایران بیایم و سرمربی استقلال شوم، اهمیت استقلال در آسیا و اهمیت هواداران این تیم بود. در هر تیم و مسابقه ای، هواداران ما را حمایت کردند. این خیلی مهم است چراکه بدون هواداران ما مشکلات زیادی پیدا می کردیم. ما تنها حالتی که می توانیم جواب محبت هواداران را بدهیم، این است که هرچه داریم در زمین ارائه کنیم و در هر دقیقه و ثانیه دربی بجنگیم و در پایان مسابقه هواداران خود را خوشحال کنیم.

* پرسپولیس گران ترین تیم لیگ برتر است

اول از همه من به آقای کالدرون خیلی احترام می گذارم چون ایشان از من بزرگتر هستند. نمی دانم چرا دائما ایشان درحال صحبت درباره تیم های دیگر هستند. شاید به خاطر پرسپولیس است که الان بهترین تیم حاضر در لیگ است و بازیکنانی با قیمت بالا در اختیار دارد. دستمزدی که آن ها می گیرند از همه تیم های دیگر بیشتر است. نمی دانم چرا ایشان درباره دیاباته صحبت می کنند، درحالی که وقتی ما دیاباته را خواستیم که او سرمربی پرسپولیس نبود.

* بازی فردا از جهت آینده استقلال برایمان اهمیت دارد 

چند مسابقه شرایط یک تیم را نشان نمی دهد. فردا مسابقه چهارم من با استقلال است. با تیمی کار می کنم که بیشتر از نیمی از بازیکنانش تغییر کرده است. یک مربی جدید در یک کشور و لیگ جدید. نتیجه فردا هرچه می خواهد باشد، این چیزی نیست که من را از آنچه که می خواهم انجام دهم، عقب نگه دارد. قطعا بازی فردا برای ما جهت آینده اهمیت دارد. فردا بازیکنان جدیدی در شهراورد بازی می کنند و بازیکنان زیادی اثبات می کنند که در حد استقلال هستند. من به لحاظ ذهنی و روانی این مسئله را به بازیکنانم یاد داده ام. کار من چند بازی نیست کار من ساختن یک استقلال خوب است. هرچه برنامه های ما زیادتر باشد، کار ما سخت تر هم می شود. از باغبان و مسئول لباس های ما هم می خواهند ما دربی را ببریم. این بازی نمی تواند برنامه ها و پروژه های من را از بین ببرد.

* به هر تصمیمی از طرف باشگاه احترام می گذارم

اینکه یک مربی حرفه ای باشید، می دانید که هر نتیجه ای در هر بازی می تواند اتفاق بیافتد. اگر کسی فکر کند که در انتهای بازی مشکل من هستم، به تصمیم باشگاه احترام می گذارم.

* دیاباته را احتمالا فردا در اختیار نخواهیم داشت 

فاز حمله تیم ما هنوز کامل نیست و ما هنوز در فاز حمله نتوانسته ایم بازیکنی اضافه کنیم. این چیزی است که من در اواخر نقل و انتقالات بابتش نگرانم. ما دیاباته را فردا احتمالا نداریم و این نکته مهمی است. قائدی صد درصد آماده نیست و اسماعیلی هم محروم هستند. به همین دلیل یازده بازیکنی که وارد زمین می شوند، باید بیشتر زحمت بکشند. ما تمرین می کنیم که برای دربی آماده شویم و در آن بازی خوب کار کنیم. در دربی فردا باید تعادل تیم را داشته باشم. من از بازیکنانم خواسته ام تلاش بیشتری داشته باشند و کار خود را با شجاعت انجام دهند. اگر ما بتوانیم به این شکل بمانیم، ممکن است در آینده ساختارمان تغییر کند.

* ناراحت خواهم شد اگر بازیکنی تلاش نکند

یک مربی تیمش را برای چنین مسابقاتی آماده می کند. اراده مربی و تک تک بازیکنان این است که همه 110 درصد تلاش کنند. من ناراحت خواهم شد اگر بازیکنی از این وظیفه پیروی نکند. کسی که فوتبال را نمی داند هم نمی تواند نتیجه دربی را پیش بینی کند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته چهارم لیگ برتر/ جلسه هماهنگی دربی برگزار شد؛ استقلال یکدست آبی مقابل پرسپولیس قرمز پوش

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام شفر در آستانه دربی 90

ش سپتامبر 21 , 2019
به گزارش مشرق، دربی 90 فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برای این بازی، نیمکت استقلال و پرسپولیس دچار تغییر و تحول شده و به جای وینفرد شفر آلمانی، آندره‌آ استراماچونی ایتا...