هفته پانزدهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل شاهین؛ آقای وزیر زودتر تکلیف نیمکت را مشخص کن!

بازیکنان استقلال

استقلالی ها پس از برتری مقابل شاهین بوشهر گفتند: ما تمام تلاشمان را می کنیم که تیم نتیجه بگیریم ولی مسئولین زودتر تکلیف ما را مشخص کنید.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و پیشکسوتان استقلال ایران پس از برتری مقابل شاهین از هفته پانزدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* امیرحسین صادقی

با پوزخند نگویید که استقلال چهار گل به ثمر رسانده است. شما درباره باشگاهی به نام استقلال صحبت می‌کنید و چه با مربی و چه بدون مربی توانسته امروز چهار گل بزند.

گمانه‌زنی و حرف در مورد استراماچونی زیاد است. طبق آخرین حرفی که من شنیدم، تا دوشنبه پول به حسابش می‌رود، چرا که فردا در اروپا تعطیل است. آخرین ژانویه هم هست و جابه‌جایی پول کمی سخت‌تر. با تمام این تفاسیر امیدوارم آرامش بیشتری برای هواداران وجود داشته باشد.

من سمتی در باشگاه ندارم که در این باره مربی ایرانی و احتما آمدن فرهاد مجیدی حرف بزنم. من بعد از چهار سال مدیر روابط عمومی استقلال را مقابل باشگاه دیدم و یک بلیت VIP از او گرفتم.

تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال بی کمک هم نیست و می‌تواند آن تزلزلی که در باشگاه وجود دارد از بین ببرد و شفاف‌سازی که باید باشد را به وجود بیاورد.

* علی فتح الله زاده

پول به حساب استراماچونی واریز شده و صبح دوشنبه که ابتدی هفته برای اروپایی‌ها است، در حسابش خواهد بود و می‌تواند رویت کند. من قرارداد استراماچونی را ندیده‌ام، ولی اعتقاد دارم که این اتفاقات باید حل شوند.

هواداران استقلال با وجود آنکه تیم‌شان در چند هفته ابتدایی نتیجه نگرفت، اما به این مربی ایتالیایی احترام گذاشتند و پای او ایستادند. انصاف نیست که او در این شرایط چنین کاری کند و به نظرم باید فرصت بدهد.

می‌دانم که او و همسرش استقلال و ایران را دوست دارند. اینجا هم همگی در تلاش هستند که بهترین اتفاق رخ بدهد. من هم از فردا دنبال این موضوع خواهم بود و ان‌شاءالله که خبرهای خوبی به هواداران بدهیم.

پول واریز شده و استراماچونی می‌تواند دوشنبه حسابش را چک کند. او می‌تواند برگردد، اما اگر دنبال مسائل دیگری باشد، ما هم باید تصمیم دیگری بگیریم. درباره رزور بلیت بازگشت به ایران نیز باید بگویم که نماینده خلیل‌زاده در آنجاست و به محض اعلام سرمربی ایتالیایی، بلیت بازگشت آماده می‌شود و اگر او بخواهد، به ایران برمی‌گردد. وی گفت: آن چیزی که باید از طرف باشگاه استقلال رخ می‌داد، انجام شده است. من هم بدحسابی‌های قبلی را می‌پذیرم و به نظرم باید آن زمان تدبیر لازم صورت می‌گرفت. به‌هرحال همه در تلاش هستند که اتفاق خوبی بیفتد و ما هم امیدواریم که موضوع تا دوشنبه حل شود و البته ول‌کن این مسئله نیستیم.

* آرش رضاوند

بعد از جریان‌هایی که برای تیم پیش آمد توانستیم خودمان را پیدا کنیم و به شرایط اصلی‌مان برگردیم. خداراشکر امروز توانستم اولین گلم را برای استقلال به ثمر رساندم.

در مورد بازگشت آقای استراماچونی باید بگویم که چیز خاصی که نبوده، آن طور که ما شنیدیم قرار بوده که برگردد. خیلی چیزی نمی‌دانیم و این درست نیست. باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا به زمین مسابقه برویم. یک روز می‌گویند می‌آید و یک روز هم می‌گویند نمی‌آید. امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف تیم مشخص شود، ما هدفی داریم و امیدوارم در کنار استراماچونی به هدفمان برسیم.

او مربی ما بوده و مربی بزرگی هم است و برای تیم زحمت زیادی کشیده است. هر اتفاقی که می‌افتد امیدوارم به صلاح تیم باشد.

* روزبه چشمی

هر اتفاقی افتاده است فقط تکلیف را سریع‌تر مشخص کنند. سریع‌تر کارها را انجام دهند تا بلاتکلیف نمانیم و نباشیم. من شنیدم قبل از بازی استراماچونی مصاحبه‌ای انجام داد، نه موضوع را می‌دانم و نه چیزی دیگر، اما فکر می‌کنم روند طولانی شده و باید تصمیم‌گیری سریع‌تر انجام شود.

همان‌طور که گفتم فکر می‌کنم روند دارد طولانی می‌شود .نه من، بلکه تمام بچه‌ها همین را می‌گویند، اگر بنا به هر کاری است سریع‌تر تصمیم‌گیری شود. هر کسی می‌خواهد بیاید و هر طوری می‌خواهند پول دهند، سریع‌تر!

* بهزاد غلامپور

در دو هفته اخیر و بازی مقابل تیم‌های پیکان و شاهین تمام زحمات روی دوش بازیکنان تیم بود. کسی در باشگاه نیست؛ نه سرمربی داریم و نه مدیرعامل.

یکسری‌ تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارنج می‌کردند، گفتند نگویید (باخنده)

از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. زحمات زیادی کشیدند.

از این موضوع اطلاعی ندارم. وی درباره حضور مترجم استراماچونی روی نیمکت استقلال گفت: او هم مانند دیگران در بحث فنی همکاری می‌کرد.

* عارف غلامی

امروز بازی خوبی بود. این موفقیت حاصل تلاش بچه‌ها است. خودمان را باور داریم. بازی هفته قبل بی‌تمرکز بودیم و تحت شعاع حواشی بودیم. در این بازی با نتیجه پرگل برنده شدیم و نشاط به تیم برگشت. از بچه‌های تیم و بزرگان باشگاه استقلال تشکر می‌کنم.

هنوز رسمی نشنیدم که چه کسی به هیات مدیره استقلال آمده. ما با اسم‌ها کاری نداریم دنبال یکی هستیم که بیاید و شرایط را درست کند. همه چیز آماده است، بازیکنان آمده‌اند، شرایط تیم آماده است. امیدوارم که هر اتفاقی بیفتد به نفع استقلال باشد.

از هواداران یک کلیپی را دیدم که گفته‌اند یک مربی خارجی آمده با یک مشت بازیکن هله و هوله؛ به نظرم نباید یکسری کلمات را هواداران برای تیمی که صدرنشین جدول است به کار ببرند. بالاخره ما هم ناراحت شده‌ایم و هواداران هم حق دارند اما با حمایت و کمک‌های آنها ما قوت قلب می‌گیریم.

بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند اگر کسی بخواهد قید کسی را بزند این باشگاه است. ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید به قراردادمان پایبند باشیم. مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌خواهد رخ دهد. ما با این بازی نشان دادیم با جدیت تلاش می‌کنیم برای قهرمانی، برای قهرمانی اینجا هستیم. هر کسی می‌خواهد بیاید، مهم نیست بیاید و به تیم کمک کند. ما با اسم کاری نداریم. برای تیمی که این همه افتخارآفرینی کرده، دو قهرمانی در آسیا آورده برای ما این شرایط زشت است. امیدوارم هر کسی که می‌آید به تیم کمک کند.

به هر حال یکسری اتفاقات افتاده بود که مربوط به تیم ملی است. این سؤال را کادر فنی و فدراسیون باید جواب بدهند. شاید آنهایی که مسئولیت دارند از نظرشان من بازیکن باکیفیتی نیستم.برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت می‌کنم امیدوارم به المپیک بروند. من اگر باشم به آنها کمک می‌کنم اگر نباشم در خدمت استقلال هستم.

من جزو خانواده تیم ملی امید بودم. به عنوان کاپیتان بودم اما الان خط خوردم. یکسری صحبت‌ها پیش آمده اگر بازگو کنم نه به نفع فوتبال است و نه تیم ملی پس بازگو نکنم بهتر است تا تیم ملی با آرامش کار خود را انجام دهد و به المپیک برود.

* شهرام دانشیار (مترجم استراماچونی)

رسیدی که در رسانه‌ها منتشر شده پولی نبوده که به حساب استراماچونی واریز شده باشد و استراماچونی هم در این خصوص ناراحت بوده و می‌گفت چرا گفته‌اند که پول پرداخت  شده؟ در حالی که این رسید انتقال پول به بانک میانی بوده است.

او به من گفت که قطعا به ایران می‌آید. بعد از انتشار آن ویدئو بازیکنان مرتب می‌پرسیدند که من هم با او تماس گرفتم و او گفت اگر انتقال پول انجام شود قطعا به ایران می‌آیم. او البته از انتشار سندی که خصوصی بوده در رسانه‌ها ناراحت است.

مسئولان می‌گویند پول به حساب او امده اما وی اطمینان ندارد. باید تا دوشنبه صبر کنیم استراماچونی این حس را دارد  که می‌گوید اراده‌ای برای بازگشتم به استقلال نیست و مدیران تلاش می‌کنند که در نهایت بگویند ببخشید نشد.

بله بین دو نیمه اطلاعاتی داد و تعویض‌ها با نظر او انجام شد.وی بازی را با دو دقیقه تاخیر می‌دید به هر حال برای بازگشت او تا دوشنبه باید صبر کنیم. استراماچونی گفته اگر به استقلال برنگردم هم  تا آخر عمر استقلالی می‌مانم.

من تا آنجایی که برداشت کردم و متوجه شده ام  این بوده که استراماچونی اگر می‌خواست قراردادش را فسخ کند استقلال باید پول دو سال مربیگری را پرداخت می‌کرد اما وی گفته مدت قرارداد را کاهش دهید تا در صورت فسخ فقط سه ماه جریمه پرداخت شود و این به سود هر دو طرف بوده است.

در حال بروزرسانی...

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ وزارت به چه‌کنم چه کنم افتاد؛ استقلال بدون سرمربی بال شاهین را چید!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ عملکرد استقلال و شاهین در لیگ نوزدهم

ش دسامبر 14 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ عملکرد استقلال و شاهین در لیگ نوزدهم ...