هفته هفدهم لیگ برتر/ حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال: اعمال پروتکل‌های بهداشتی؛ بلبلی خط خورد!

حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال

فرهاد مجیدی نام محمد بلبلی را از فهرست این تیم برای دیدار امشب خط زد تا این بازیکن از روی سکوها مسابقه دو تیم را تماشا کند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار معوقه تیم های فولاد خورستان و استقلال ایران از ساعت 21:00 امشب چهارشنبه(4 تیر 99) از هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

     

* اعضای هر دو تیم به هنگام ورود به ورزشگاه، از تونل‌های ضدعفونی‌کننده عبور کردند.

* با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما از بلندگوی ورزشگاه موسیقی پخش شد.

* مسئولان حاضر در ورزشگاه بارها به ضدعفونی رختکن و محل برگزاری مسابقه پرداختند. حتی زمانی که بازیکنان برای گرم کردن قصد ورود به زمین داشتند، باید پاهای خود را ضدعفونی می‌کردند.

* شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت‌سعید، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده و صالح حردانی؛ یازده بازیکن اصلی تیم فولاد برای این بازی هستند.

* محمد بلبلی مهاجم جوان استقلال در لیست 18 نفره قرار نگرفته است.

* دمای هوا 44 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

* پیش از آغاز این مسابقه، بازیکنان و اعضای دو تیم به احترام سالگرد شهادت سردار علی هاشمی که در روزهای پایانی جنگ تحمیلی و در منطقه مجنون به فیض شهادت نائل شد و همچنین جانباختگان ویروس منحوس کرونا، یک دقیقه سکوت کردند.

* طبق صحبت‌های انجام شده در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، بازیکنان دو تیم اجازه گرفتن عکس تیمی نداشتند و به همین خاطر از بازیکنان فولاد هنگام مراسم یک دقیقه سکوت، عکس تیمی ثبت شد.

* پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی و افسر کنترل سلامت به جروبحث با یکدیگر پرداختند. سرمربی استقلال نسبت به سختگیری برای نشستن روی نیمکت با حفظ فاصله اجتماعی معترض بود و به افسر کنترل سلامت اعلام کرد که اعضای تیم استقلال تست کرونا داده‌اند و سالم هستند و هنگام پرواز به اهواز و در هواپیما، شرایط بدتر از این داشته‌اند.

* بازیکنان تیم استقلال با ماسک روی نیمکت حاضر شدند.

* پیش از شروع بازی اعضای تیم فولاد به سمت نیمکت استقلال رفتند و با اعضای تیم مهمان خوش و بش کردند. در این میان، دیدار فرهاد مجیدی و جوادنکونان دو همبازی گذشته در استقلال، جالب توجه بود.

* یک پرچم بزرگ فولاد، روی سکوهای روبروی جایگاه نصب شده است.

* سعید آذری و احمد سعادتمند، مدیران عامل دو باشگاه فولاد و استقلال در جایگاه ویژه تماشاگر این بازی هستند.

* در دقیقه 5 بازی علی کریمی و محمد آبشک به جروبحث پرداختند که این ماجرا با دخالت و تذکر داور به پایان رسید.

* پس از گلزنی چشمی در دقیقه12، بازیکنان استقلال بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی به شادی پس از گل مشغول شدند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.

درحال بروزرسانی....

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ عبور از کرونا با تفکرات کی روشی جواد!

داوران دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل شهر ری قاضی دیدار فولاد و استقلال!

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ مهندسی لیگ تکمیل شد؛ گل گهر، استقلال خسته و پر مشکل را برد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته هفدهم لیگ برتر/ تساوی فولاد و استقلال در نیمه نخست؛ سیدعلی مافیای فساد داوری در ایران

چ ژوئن 24 , 2020
نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد خورستان و استقلال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال ایران در هفته هفدهم لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 21:00 امشب(چهارشنبه 4 تیر 99) در ورزشگاه خالی ا...