هفته نهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل تراکتور؛ این پیروزی تقدیم به هوادارانمان

بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال تهران پس از برتری مقابل تراکتور تبریز گفتند: تیم ما روز به روز بهتر می شود و این بُرد را به هوادارانمان تقدیم می کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل تراکتور تبریز از هفته نهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* سید حسین حسینی

خدا را شکر توانستیم در یک بازی سخت یک نتیجه فوق‌العاده را بگیریم مسلماً جو تبریز سنگین بود ولی خدا را شکر توانستیم برد خیلی خوبی بیاوریم و به همه بچه‌ها تبریک می‌گویم.

این را نمی‌دانستم اما شما ببینید نسبت به بازی‌های اول چقدر تیم ما پیشرفت کرده است، تیم خیلی خوبی هستیم ، زمانی که می‌گفتیم صبر کنید و حمایت کنید این هم نتیجه‌اش است، به هواداران تبریک می‌گویم.

من قبل از بازی کاری به بحث تقابل خودم و مظاهری  نداشتم فقط دوست داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم و با این دروازه‌بانی‌ام خیلی چیزها را ثابت کردم.

در چند هفته اول تحت فشار بودم و هواداران در روزهای سخت حمایت کردند و خدا را شکر توانستم در یک جای سخت جواب حمایت آنها را بدهم.

 * آرش رضاوند

خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم این بازی یک بازی 6 امتیازی بود و تلاش کردیم برنده بازی باشیم.

بعد از نتایج اول فصل روند تیم بهتر شده و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در کورس مدعیان بمانیم.

* وریاغفوری 

خدا را شکر که توانستیم با این برد شیرین هواداران را خوشحال کنیم. نمایش خیلی خوبی داشتیم و این برد در شرایط بسیار سختی به دست آمد. انشاءالله که بتوانیم همین روند را ادامه داده و به جایگاه بهتری در جدول برسیم. خوشحالم از اینکه امروز نتیجه تمامی زحماتمان را گرفتیم.

اصلاً با این نظر که استقلال تازه مدعی قهرمانی شده موافق نیستم. استقلال یک تیم ریشه‌دار و با هویت است. تیم بزرگ استقلال همیشه و در همه فصل‌ها مدعی قهرمانی بوده و الان هم اتفاقی رخ نداده است. فاصله ما با جدول زیاد نیست و مطمئن باشید با ادامه همین روند سعی می‌کنیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. تا فردا بابت این برد خوشحالی خواهیم کرد و بعد از آن فقط به نفت آبادان فکر می‌کنیم.

اصلاً اعتقاد ندارم حریف راحتی در لیگ وجود دارد. همه تیم‌ها قابل احترام هستند و مهم این است که بتوانیم مسیر خود را ادامه دهیم. از همین رو بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم.

خدا را شکر امروز هواداران دو تیم مشوق تیم‌شان بودند. حضور معدود هواداران استقلال در ورزشگاه برای ما یک قوت قلب بود. آنها همیشه در هر شرایطی استقلال را حمایت کردند که جا دارد از تماشاگرانمان تشکر کنم. تماشاگران تبریزی هم تیم خود را تشویق کردند و خدا را شکر جو ورزشگاه خوب بود.

به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات رخ می‌دهد. تراکتور تیم بزرگ و ریشه‌داری است و ما احترام زیادی برای این تیم قائلیم. جایگاه تراکتور در جدول مسابقات بزرگی این تیم را نشان می‌دهد.

مشکلات مالی همیشه بوده و خواهد بود. امیدوارم همانطور که ما بازیکنان در زمین مسابقه سنگ تمام گذاشتیم مدیریت باشگاه هم بتواند مشکلات بچه‌ها را حل کند.

  * امیرحسین فتحی

این پیروزی را به همه هواداران تبریک می‌گویم. بعد از 8 سال توانستیم تیم تراکتور را در تبریز شکست دهیم. امیدوارم در ادامه هم شاهد روند رو به پیشرفت استقلال باشیم.

روزهای خوبی پیش‌روی استقلال است و شک ندارم که شرایط تیم بهتر خواهد شد. گفته بودم تیم جوانی داریم که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

مشکلات مالی حل خواهد شد. به هر حال این موضوع گریبانگیر تمام جامعه و باشگاه‌ها است. با درایت هیأت مدیره و مسئولان تیم این مشکلات هم حل خواهد شد.

با این بازی‌های خوبی که استقلال انجام می‌دهد قطعاً در ادامه نتایج بهتری هم کسب خواهد کرد.

برای جذب مهاجم کادر فنی در حال بررسی گزینه‌ها است و اگر به نتیجه برسیم از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

 هفته نهم لیگ برتر/ استراماچونی: برد امروز بخاطر بازگشت دیاباته بود؛ خیلی خوشحالی نمی کنم و هیجان زده نیستم

هفته نهم لیگ برتر/ تراکتور سواری با شیخ؛ رکورد 1000 مقابل چوبله های تبریزی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال اولین تیم 1000 تایی تاریخ لیگ

ج نوامبر 1 , 2019
استقلال تا قبل از بازی امشب برابر  تراکتورسازی در مجموع 19 دوره لیگ برتر 998 امتیاز داشت اما پیروزی 4 گله این تیم باعث شد آبی ها هزار و یکمین امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کنند.   با این شرایط استقلال که تا کنون سه قهرمانی در لیگ برتر را کسب ...