هفته ششم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از تساوی مقابل گل گهر؛ رفتار زشت سازمان لیگ تمرکز ما را بر هم زد

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از تساوی مقابل گل گهر گفتند: رفتار سازمان لیگ و اجازه ندادن به بازیکنان خارجی ما تمرکز تیم ما را برهم زد

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از سومین تساوی پیاپی، از هفته ششم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید: 

* وریا غفوری

من نمی‌دانم دلیلش چه بود، اما متأسفانه نتوانستیم از این دو بازیکن خود استفاده کنیم. در مجموع بازی خوبی برای دو تیم نبود و شکل خوبی هم نداشت. به نظر نتیجه مساوی، عادلانه بود.

باید بهتر از این باشیم و بهتر فوتبال بازی کنیم تا هم هواداران‌مان راضی باشند و هم خودمان لذت بیشتری ببریم. ما فرصت داریم و باید برای بازی‌های پیش رو آماده‌تر باشیم.

متأسفانه من خودم این روزها در شرایط فوق‌العاده سختی فوتبال بازی می‌کنم، هم داخل تیم و هم بیرون تیم فشارهای عجیب و غریبی روی من است. ان‌شاءالله بتوانم از این روزهای سخت عبور کنم و شرایط خوبی پیدا کنم و در شرایط نرمالی فوتبال بازی کنم

اگر لازم باشد در هفته‌های آینده بیشتر توضیح می‌دهم، اما شرایط خیلی سختی دارم و این مسئله خیلی عجیب است.


* صالح مصطفوی

جالب است که قبل از بازی گفتند نمی‌توانیم از دو بازیکن خارجی‌‌مان استفاده کنیم.

در رابطه با بازیکن خارجی آنها نمی‌دانم، اما هیچ کجای دنیا دو ساعت قبل از بازی محرومیت بازیکنی را اعلام نمی‌کنند. اگر جایی اعلام کرده باشند، دیگر مربیگری نمی‌کنم.


* بیژن طاهری

اگر امکان بازی کردن این دو بازیکن وجود نداشت، چرا تا امروز بازی کرده‌اند؟! سندی گذاشتیم که در رهن سازمان لیگ است و براین اساس نباید دو بازیکن خارجی ما محروم می‌شدند

تیم حقوقی ما در حال بررسی است و تا 24 ساعت آینده وقت داریم شکایت کنیم.

ساعت 13:30 امروز به باشگاه اعلام شد و ما هم ساعت 14 به اطلاع سرمربی رساندیم.


* ارسلان مطهری

من هم در رختکن و از طریق کادر فنی متوجه این موضوع شدم. شوکه شدیم. نمی‌دانم چه بگویم. این مسائل تیم را به هم می‌ریزد و در روند نتیجه‌گیری تأثیر می‌گذارد.

باید در ادامه بهتر شویم و این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنیم.

نیمه اول بازی فیزیکی بود. در نیمه دوم ما سوار بازی بودیم و خود بازیکنان گل‌گهر هم این را می‌دانند می‌توانستیم از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم اما در کل آنطور که دل‌مان می‌خواست بازی نکردیم. باید واقعیت را قبول کنیم و غیر از این هر حرفی بزرگنمایی است.

  اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ همه چیز به کام سازمان لیگ؛ استقلال با مهندسی لیگ در سیرجان امتیاز داد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشکسوتان استقلال قهرمان تورنمنت یادبود مظلومی و پورحیدری شدند

چ نوامبر 24 , 2021
تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال(تاج) قهرمان تورنمنت چهارجانبه یادبود غلامحسین مظلومی و منصور پورحیدری شد.            به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال(تاج) به عنوان قهرمانی رقابت‌های چ...