هفته دوم لیگ برتر / حواشی پیش از دیدار استقلال و فولاد خوزستان: گلایه تماشاگران از بلیت فروشی!

حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

تعدادی از هواداران استقلال که بدون بلیت برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده‌اند، اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند و دچار سردرگمی شده‌اند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد خورستان در ساعت 19:00 امروز پنجشنبه(7 شهریور 98) از هفته دوم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* اعضای تیم استقلال در هتل اوین حضور دارند.قرار است اعضای تیم استقلال ساعت 16:30 از هتل اوین به سمت ورزشگاه آزادی حرکت کنند.

* آبی پوشان در شرایطی در هتل اوین حضور دارند که اعضا سایپا هم قرار است در این محل برای بازی فردای تیمشان اردو بزنند.خوش نظر سرپرست تیم فوتبال سایپا هم در جریان حضورش در هتل اوین با جواد زرینچه رو به رو شد و برای دقایقی با وی به صحبت پرداخت.

* همچنین بهزاد غلامپور نیز با اعضای تیم سابق خود خوش و بش کرد.

* مرتضی تبریزی از فهرست تیم استقلال برای بازی امروز خط خورده و نام سینا خادم پور، امیر حسین کارگر، رضا آذری در لیست آبی پوشان دیده نمی شود.

حواشی پیش از دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان

* در فاصله یک ساعت تا شروع بازی حدود 12 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده اند.

* در شرایطی که شایعه شده بود این بازی برای حضور تماشاگران رایگان شده اما پشت گیت های ورود تماشاگران شدیدا شلوغ است و تماشاگرانی که بلیت ندارند مجوز حضور به داخل استادیوم را پیدا نکردند.

حواشی پیش از دیدار استقلال تهران و فولاد خوزستان

حواشی پیش از دیدار استقلال تهران و فولاد خوزستان

* ماموران نیروی انتظامی تماشاگرانی را که بلیت ندارند به بیرون هدایت کرده و از آنها خواستند تا پشت گیت ها ازدحام نکنند.

* تعدادی از تماشاگران از اشکالاتی که در سایت بلیت فروشی وجود داشته ناراحت هستند و معتقدند این سایت بعد از خریدن بلیت به آنها پیام «رزرو شد» داده اما وقتی به ورزشگاه مراجعه می کنند بلیت آنها مورد قبول دستگاه ها قرار نگرفته است.

* هنگامی که مهدی هاشمی نسب برای گرم کردن تیم فولاد وارد زمین شد تماشاگران به شدت وی را تشویق کردند. هاشمی نسب هم به سمت آنها رفت و برای هواداران استقلال دست تکان داد.

* سید حسین حسینی از استقلال اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت.

* هواداران استقلال هنگام ورود تیمشان به زمین بازیکنان را تشویق کردند و البته به تعدداد آنها هر لحظه افزوده می شود.

* در حالی که قرار بود سیاوش یزدانی با پیراهن شماره 4 برای آبی پوشان بازی کند این بازیکن شماره خود را به 22 تغییر داد.

* هنگامی که بازیکنان فولاد وارد زمین شدند هواداران استقلال نسبت به بازیکنان این تیم واکنش نشان دادند.

* محدود شدن ورودی‌های پارکینگ در ضلع غربی ورزشگاه آزادی باعث ایجاد ترافیک شدید و طولانی شدن صف خودروهایی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند، شده است.

* در حالی که طی روزهای گذشته بارها از طریق مراجع رسمی اعلام شده هوادارانی که بلیت را به صورت الکترونیکی خریداری کرده باشند می‌توانند وارد ورزشگاه شوند، اما عده زیادی از هواداران استقلال به علت اطلاع‌رسانی اشتباه در فضای مجازی بدون بلیت به ورزشگاه آمدند.

* تعدادی از صفحات و کانال‌های هواداری در فضای مجازی اعلام کرده بودند که به علت نقص فنی در سایت فروش الکترونیکی بلیت، بازی رایگان شده و هواداران می‌توانند بدون تهیه بلیت به ورزشگاه بیایند که این مسئله باعث سردرگمی هواداران استقلال در اطراف گیت‌های ورودی شده است. حتی بسیاری از آنها برخی از این کانال‌ها را با کانال رسمی استقلال اشتباه گرفته و فکر می‌کردند که رایگان شدن بازی به صورت رسمی از سوی گروه رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام شده است.

در حال بروز رسانی...

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جواد زرینچه: بلبلی را رها نمی‌کنیم؛ به پیروزی مقابل فولاد نیاز داریم!

پ آگوست 29 , 2019
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل بلبلی را پیگیری خواهیم کرد و او را رها نمی‌کنیم.       به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان درمورد این مساب...