هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: بدشانسی مانع پیروزی ما شد؛ چون مشهدی هستم پاسخگوی خبرنگاران شدم!

مصطفوی

عضو کادر فنی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار با شهر خودرو گفت: اگر کمی بد شانس نبودیم این بازی را با اختلاف چند گل برنده از زمین خارج می شدیم! 

     

 به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی عضو کادر فنی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با شهر خودرو، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * کیفیت فرصت‌های ما بهتر بود

بازی بسیار سختی داشتیم و فوتبال قشنگی را شاهد بودیم، هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند البته کیفیت فرصت‌های ما بهتر بود. این نشان از توانایی بالای تیم ما بود که هم در خانه خودمان و هم حریف راه‌های گلزنی زیادی ایجاد کند.

  * بدشانسی مانع پیروزی ما شد

در بازی یک مقدار بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. بعد از گل شهرخودرو روند بازی را کنترل کردیم و گل‌های خوبی زدیم.

  * دو خطای مشکوک برای ما پنالتی گرفته نشد

نظر خاصی در مورد داوری ندارم ولی در صحنه‌ای که شهرخودرو به گل رسید خطایی ندیدم. یکی دو صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد که می‌توانست پنالتی باشد.

  * در این فصل یکی از همدل‌ترین تیم‌ها هستیم

ما اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم 2-3 گل دیگر بزنیم. در این فصل یکی از همدل‌ترین تیم‌ها هستیم و همین موضوع باعث می‌شود کارهای فنی خوب در زمین دیده شود. در مجموع حق ما در این بازی برد بود.

  * چون مشهدی هستم پاسخگوی خبرنگاران شدم!

دوستان چون من مشهدی هستم به من لطف کردند و گفتند سوالات همشهرینات را جواب بده!

 به گزارش استقلال نیوز، گویا انتخاب های اشتباه فرهاد مجیدی فقط منوط به ارنج و تعویض ها نمی شود و با فرستادن دستیاران رده پایین خود به نشست خبری به خوبی راه فرار از پاسخگویی را آموخته است.

با وجود انتقاد زیاد هواداران استقلال به رسانه های داخلی و انتساب آنها به یک تیم خاص اما این رفتار کادرفنی استقلال هیچ توجیه منطقی ندارد و بهتر است مدیریت باشگاه استقلال نحوه احترام به رسانه ها و هواداران را به کادرفنی بیاموزد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ یک امتیاز حساس سوغات فرهاد پُر اشتباه از مشهد، کرونایی های استقلال همچنان استراحت مطلق!

 هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ نامجو مطلق: امیدوارم فردا شاهد جدال شرافتمندانه باشیم

داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار شهرخودرو و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شهرخودرو بازهم دست استقلال را کوتاه می‌کند؟

پ آگوست 6 , 2020
به گزارش مشرق، در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ هجدهم استقلال در دربی تهران با نتیجه 1 بر صفر به پرسپولیس باخت تا سرخ پوشان گام بلندی برای قهرمانی بردارند. همچنین به نظر می‌رسید با شکست در دربی دست استقلال از جام قهرمانی دور بماند. در هفته بعد نیز ا...