هفته بیست و سوم لیگ برتر/ مجید نامجومطلق: خودی ها به تیم ما فشار می آورند؛ فرهاد با قدرت کارش را انجام می‌دهد

مجید نامجو مطلق

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پارس جنوبی جم گفت: از بعضی از پیشکسوتان توقع داریم حمایتمان کنند نه اینکه به تیم ما فشار بیاورند.  

   

 به گزارش استقلال نیوز، به دلیل عدم حضور فرهاد مجیدی، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلالدر نشست خبری پس از دیدار با پارس جنوبی جم حضور یافت و در خصوص این بازی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند

بازی خوبی را شاهد بودیم، به خصوص از طرف استقلال که بازی تک ضربی را به نمایش گذاشت. در بحث مالکیت توپ و خلق موقعیت خوب عمل کردیم و توانستیم در این دیدار که سه امتیازش حیاتی بود، به پیروزی برسیم و به رتبه دوم جدول صعود کنیم. این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند.

* فرهاد مجیدی با قدرت کارش را انجام می‌دهد

در دیدار قبلی با نساجی یک 45 دقیقه فوق‌العاده را سپری کردیم که متأسفانه آن نتیجه باعث شد به تیم فشار مضاعف وارد شود. این فشار از طرف خودی‌هاست که از بیرون به تیم وارد می‌کنند. در بحث حمایت از تیم این کار اصلاً خوب نیست. فرهاد مجیدی با قدرت کارش را انجام می‌دهد، اما فشارهای خودی‌ها از بیرون تمرکز تیم ما را از بین می‌برد، وگرنه مهدی قائدی بازیکنی نیست که موقعیت‌ها را به راحتی از دست دهد. سیدحسین حسینی هم واقعاً دروازه‌بان خوبی است و خیلی راحت گل نمی‌خورد. قطعاً صحنه‌هایی که در بازی اتفاق می‌افتد، به خاطر فشارهای بیرونی است.

* برد برابر پارس جنوبی از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند

امیدوارم برد برابر پارس جنوبی از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند.  غیرخودی‌ها بحث‌شان مشخص است، اما از پیشکسوتان استقلال انتظار داریم در شرایط حساس بحث حمایت را داشته باشند.

* خودی ها به تیم ما فشار می آورند

ما روی بحث مالکیت توپ فوتبال خوبی را انجام دادیم و موقعیت بی‌شماری ایجاد کردیم که استفاده نکردیم. اگر از موقعیت‌‌های‌مان به خوبی استفاده می‌کردیم، با اختلاف بازی را می‌بردیم. در مجموع، انتظار از خودی‌ها به صورتی است که حمایت‌شان در این شرایط حساس باید وجود داشته باشد، چرا که یک امتیاز هم می‌تواند شرایط تیم را در کسب سهمیه به‌هم بریزد. از خودی‌ها انتظار داریم، چون پیشکسوتان اطراف باشگاه هستند. امیدوارم این برد ذهنیت‌ها را پاک کند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ استقلال در گرمای جنوب به رده دوم رسید؛ آبی‌ها در جم به سهمیه امیدوار شدند!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ حواشی دیدار پارس جنوبی جم و استقلال: شادی گل کریمی علیه حاشیه سازان!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل پارس جنوبی در نیمه نخست؛ کریمی ناجیِ فرهاد در شرجی جم!

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دیدار معوقه پارس جنوبی جم و استقلال!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ ورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه تختی

د جولای 27 , 2020
فیلم/ ورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه تختی - مشرق نیوز ...