هفته بیست و سوم لیگ برتر/ شکست استقلال مقابل پیروزی در نیمه نخست، گل نزنی می‌خوری!

دربی نود و هشت

نیمه نخست دیدار تیم‌های دیدار پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران با شکست آبی پوشان به پایان رسید.

                              
به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های پیروزی(پرسپولیس) تهران واستقلال ایران(تاج)در دیدار خود از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل 1400/1401 از ساعت 17:30 امروز(پنجشنبه 26 اسفند 1400) در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 20 هزار تماشاگر با یک گل به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

گل پیروزی(پرسپولیس) را علی نعمنی در دقیقه 40 به ثمر رساند.

ترکیب پیروزی(پرسپولیس)احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و شرزود تمیروف.

ترکیب استقلال(تاج): سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

دقیقه 8:اولین موقعیت جدی مسابقه توسط تیم استقلال و روی یک حمله سریع شکل گرفت که ارسلان مطهری در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پاس او به دهانه دروازه با اشتباه احمد گوهری در مهار توپ همراه شد تا شانس گلزنی برای کوین یامگا ایجاد شود. البته برخورد یامگا و گوهری باعث شد مهاجم استقلال تعادلش را از دست بدهد و این موقعیت از دست برود.

دقیقه 14: رفت و برگشت توپ در یک سوم دفاعی پرسپولیس، به یامگا رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 15: کرنر ارسالی به روی دروازه پرسپولیس توسط رافائل سیلوا به اوت رفت.

دقیقه 15: شرزود تمیروف در میانه میدان برای تصاحب توپ روی محمد دانشگر خطا کرد که از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 20: سعید آقایی از سمت چپ ارسالی روی دروازه استقلال داشت که شرزود تمیروف با ضربه سر رضا اسدی را صاحب توپ کرد، اما چرخش و ضربه این بازیکن، جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 21: فرشاد فرجی پشت محوطه جریمه خودی تن به خطا داد و به همین دلیل با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 23: وریا غفوری پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و قصد داشت به صورت یک ضرب دروازه پرسپولیس را باز کند که احمد گوهری توپ را دفع کرد. روی توپ برگشتی جعفر سلمانی قصد داشت با ضربه سر دروازه را باز کند که توپ به امیرحسین حسین‌زاده برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه 27: توپ دیگری به یک سوم دفاعی پرسپولیس آمد که در نهایت ضربه کوین یامگا راهی اوت شد.

دقیقه 29: پاس بلند رافائل سیلوا در موقعیتی خوب به خط حمله استقلال رسید و توپی که در نهایت به ارسلان مطهری رسید، در آغوش گوهری قرار گرفت.

دقیقه 30: شرزود تمیروف صاحب توپ شد که می‌توانست در محوطه جریمه هم تیمی خود را صاحب توپ کند، اما به قصد باز کردن دروازه به توپ ضربه زد که ضربه آرام او را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه 31: پاس رو به عقب و عرضی میلاد سرلک برای احسان پهلوان با ضربه این بازیکن همراه بود که حسینی توپ نخست را دفع کرد و در دهانه دروازه تمیروف می‌توانست دروازه استقلال را باز کند، اما تعلل او باعث شد این موقعیت از دست برود.

دقیقه 34: احسان پهلوان در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ بود که با پاس رو به عقب تمیروف را در موقعیت شوتزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن راهی در چارچوب نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 38: موقعیت دیگری نصیب استقلالی‌ها شد که به هم ریختگی و ناهماهنگی خط دفاعی و احمد گوهری توپ را در موقعیت خوبی به ارسلان مطهری رساند که ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه 40: ارسال رامین رضاییان به محوطه جریمه از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر علی نعمتی همراه شد تا توپ دور از دستان سیدحسین حسینی وارد دروازه استقلال شود.

دقیقه 1+45: سوت پایان نیمه نخست با شکست شاگردان مجیدی.  

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ حواشی پیش از دربی نود و هشتم: درب های آزادی زودتر از موعد باز شد؛ تشویق یزدانی و مرادمند با کنایه به مدافعان تیم ملی!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال در دربی نود و هشت؛ ماموریت ویژه برای شکست سرخ‌پوشان!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: خیلی ها از موفقیت من خوشحال نیستند؛ جادوی من دعای مادر پیرم است

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی دربی نود و هشتم!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بوسه حسینی به پیراهن استقلال

پ مارس 17 , 2022
به گزارش مشرق، دیدار دو  تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.* حامد لک به هنگام ورود به زمین با بهزاد غلامپور مربی دروازه بان استقلال خوش و بش کرد. * محمد پنجعلی در استادیوم آزادی تماشاگر دیدار دو تیم است. * ا...