هفته بیستم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از تساوی مقابل نساجی؛ خطای حقیقی هزار درصد پنالتی بود!

مصاحبه بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل نساجی مازندران گفتند: صحنه ‌ای که روی مطهری اتفاق افتاد بی احتیاطی حقیقی بود و هزار درصد پنالتی رخ داد.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران، از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

ارسلان مطهری

بازی خوبی انجام دادیم و شاید اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص برخوردش با علیرضا حقیقی گفت: در مورد چه چیزی باید صحبت کنم؟ صحنه مشخص بود، آن صحنه هزار درصد پنالتی بود.بازیکن هدفش این نیست که پنالتی بدهد ولی برخی مواقع پنالتی پیش می‌آید. به من می‌گویند چرا سریع بلند شدی؟در پنالتی که آوانتاژ نمی‌دهند، پنالتی پنالتی است.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه بازیکنی که به جای وی بازی می‌کند عملکرد چندان خاصی نشان نداده است گفت: من در مورد هم تیمی خودم نظر نمی‌دهم اما در مورد خودم باید خدا را هزار بار شکر کنم. من نمی‌توانم بگویم که فیکس بازی کنم یا ذخیره. کادر فنی باید در این زمینه تصمیم بگیرد. جوابی برای سوال شما ندارم و بهتر است در این مورد از کادر فنی سوال کنید.

مطهری در خصوص تاثیرش روی صحنه‌ای که منجر به پنالتی اعلام نشده است تاکید کرد: من وظیفه‌ام را انجام دادم ولی جواب این سوال پیش من نیست.


* مهدی مهدی پور

به نظرم امروز می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم ولی نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.امروز روز خوب حقیقی بود و یکی از بهترین‌ بازی های خود را انجام داد.

وی  در خصوص داوری گفت: من در جریان بازی به خود آقای صفایی گفتم که صحنه ‌ای که روی مطهری اتفاق افتاد بی احتیاطی حقیقی بود ولی بهتر است کارشناسان در مورد صحنه‌ها نظر بدهند.

هافبک استقلال در خصوص شرایط استقلال در ادامه فصل گفت: ما تا به اینجا نتایج خوبی گرفتیم و باید سعی کنیم در ادامه فصل بهتر کار کنیم و از موقعیت‌ها استفاده بهتری کنیم. شرایط از دست دادن امتیاز را نداریم و باید حداکثر امتیازات موجود را بگیریم.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ نساجی در مشهد استقلال را متوقف کرد؛ این تساوی مبارک نظام وظیفه و داور!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل نساجی: هرجا برویم نگاه‌ها به طرف استقلال و پرسپولیس است

د فوریه 28 , 2022
به گزارش مشرق، ایزد سیف‌الله پور پس از تساوی نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی بود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. تیم ما به خاطر جا به جایی ها خسته است. به هردو تیم تبریک می گویم. فکر می کنم استقلال 4 امتیا...